فروش مستقیم روغن گل بنفشه اصل با تخفیف ویژه

در حال حاضر بسیاری از افراد که فروشگاه روغن های گیاهی را دارند این روغن ها را به طور مستقیم از تولید کنندگان و شرکت های تولیدی خریداری می کنند و از تخفیف ویژه ای برخوردار می شوند زیرا خرید محصول به طور مستقیم به صرفه تر و اقتصادی تر است و باعث نفع بیشتر در خرید و فروش می شود.

البته برخی از تولید کنندگان به صورت مستقیم برای خود فروشگاه می گذارند و بدون اینکه هیچ گونه محصولی را خریداری کنند خود آنها این روغن ها، مخصوصا روغن گل بنفشه اصل را تولید کرده و به مشتریان می فروشند که سود آن ها صد درصد بالا تر است زیرا هیچ گونه واسطه و دلالی بین این معامله نمی باشد.

فروش مستقیم روغن گل بنفشه اصل با تخفیف ویژه

میزان فروش سالیانه روغن بنفشه خوراکی در ایران

میزان فروش سالیانه روغن بنفشه خوراکی در ایران سالیانه روغن بنفشه خوراکی توسط تولیدکنندگان به وسیله دستگاه های پیشرفته روغن گیری در مراکز زیادی در کشور ما گرفته و تولید می شود.

این روغن ها به صورت اصل و ارگانیک بوده و بدون هیچ مواد افزودنی تولید و به بازار عرضه می شود و این اصل بودن و با کیفیت بودن بر میزان فروش سالیانه این محصول تاثیر بسیار خوب و مثبتی دارد.

روغن بنفشه خوراکی فواید زیادی برای بدن و پوست و مو دارد و حتی از سفیدی و ضعیف شدن مو جلوگیری می کند و باعث تقویت مو ها می شود.

برخی از خانم ها و آقایانی که به سلامتی خود اهمیت می دهند و خیلی به خود رسیدگی می کنند شب هنگام چند قطره از این روغن را داخل بینی خود می ریزند تا از خشکی لب و خشکی پوستشان جلوگیری کنند و لب و پوست شفاف و خوش رنگ تری داشته باشند.

فروش روغن بنفشه خالص با کیفیت بی نظیر

فروش روغن بنفشه خالص با کیفیت بی نظیر روغن بنفشه خالص به دلیل خالص بودن اثراتی بسیار تاثیر گذارتر و نتیجه بخش تر دارند و با کیفیتی بی نظیر به مردم فروخته می شوند.

افرادی که سلامتی برای آنها مهم است پس به فکر تهیه خالص ترین و اصل ترین روغن هستند و از خرید روغن های تقلبی و بی کیفیت پرهیز می کنند. این افراد اصلا برای قیمت هیچ مشکی ندارند و هر چه بخواهند برای رسیدگی به خود خرج می کنند و فقط دغدغه آن ها سلامتیشان است.

تولید کنندگان روغن بنفشه را از گل بنفشه تهیه و تولید می کنند و سپس با بسته بندی های فوق العاده توسط دستگاه های حرفه ای آن را بسته بندی می کنند و به تمامی نقاط ایران توزیع می کنند و همچنین به بیشتر کشور های خارجی هم صادر می کنند.

بسته بندی این روغن ها در بطری های شیشه ای و یا پلاستیکی کوچک و بزرگ صورت می گیرد و با قیمت های نسبتا خوبی به فروش می رسد.

12

  1. سلام وقتتون بخیر ایا امکان خرید این محصول به صورت عمده امکان پذیر هست؟

    • سلام
      لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  2. سلام و وقت بخیر … محصولات این شرکت با توجه به تولید در استاندارد های جهانی به خوبی توانایی رقابت با نمونه های خارجی را داراست و با توجه به کیفیت مطلوب بستر ساز صادرات در این حوزه شده … به تاجران و دست اندر کاران این بخش سرمایه گذاری در معرفی بیشتر این محصول و کسب بازار و سود از راه فروش دلاری بدست بیارن

  3. سلام ممنون بابت مطالب کامل و مفیدی که ارائه دادید به دوستان عزیز پیشنهاد میکنم سایر مقالات را مطالعه کنند

  4. روغن بنفشه یک گیاه دارویی است که اکثرا برای رفع خستگی جسمی و روحی، فشار عصبی، علائم یائسگی و افسردگی استفاده می شود.

  5. روغن با این کیفیت واقعا سخت پیدا میشه. من از این روغن زیاد استفاده می کنم. پس دوباره سفارش خواهم داد.

  6. روغن گل بنفشه عالی است . ارسال دارید ؟ چگونه سفارش خرید بدهم . شعبه شهرستان هم دارید ؟ چگونه مطمئن باشم محصول ارسالی اصل است ؟

    • سلام جناب شما لطف کنید فرم داخل سایت را پر کنید تا مشاورین با شما ارتباط بگیرند و پاسخگو هستند.

  7. سلام
    بی خوابی یکی از مشکلاتی است که بسیاری به هنگام خواب با آن روبرو می شوند. روغن بنفشه دارای خاصیت تسکین دهنده است و به بدن احساس آرامش و نشاط می بخشد و از این طریق به تسکین علائم سردرد، میگرن، اضطراب، آشفتگی، عصبانیت و رفع بی خوابی کمک می کند و ممکن است یک جایگزین طبیعی برای داروهای مورد استفاده در اغلب موارد باشد که با عوارض جانبی زیادی همراه است.

  8. سلام و خدا قوت
    قیمت این روغن بنفشه هارو در سایت قرار میدید؟ همچنین مبلغ تخفیف رو

  9. سلام بخور روغن گل بنفشه باعث آرامش شما و همچنین خواب راحت می شود شبها مقداری روغن درون بخور بریزید و تاثیر آن را ببینید

  10. سلام خدا قوت مجموعه Irokh Oil بابت محصول مرغوبتان از شما متشکرم خدا به کسب و کارتان برکت دهد

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.