بازار خرید روغن بنفشه سرمد

روغن بنفشه سرمد به دلیل داشتن خواص ضد التهابی که دارد بیماری های پوستی مانند ملتهب شدن ناشی از جوش و آکنه یا قرمز شدن پوست تحریک شده را التیام می‌بخشد و همچنین خاصیت ضد عفونی کننده و ضد میکروبی دارد و می‌تواند پوست را پاکسازی کند؛با مراجعه به مراکز و عطاری های معتبر می‌توانید این محصول را برای استفاده خریداری نمایید.

بازار خرید روغن بنفشه سرمد

آشنایی با خواص روغن بنفشه سرمد

آشنایی با خواص روغن بنفشه سرمد

روغن بنفشه خواص بسیار زیادی دارد و در روایات و احادیث از امامان و بزرگان دین به استفاده از این روغن بسیار توصیه شده است، از این روغن به نام سید الادهان یعنی سرور روغن ها یاد می‌شود؛ گل بنفشه معمولا به تنهایی روغن ندارد و بر پایه روغن زیتون و یا روغن کنجد تولید می‌شود.

از خواص روغن بنفشه می‌توان به :

  • درمان انواع سردرد ها
  • درمان سردی مغز
  • درمان سینوزیت
  • درمان خشکی بینی
  • درمان اگزما
  • تسکین علائم سرماخوردگی
  • درمان اختلالات جنسی و ناباروری
  • درمان شوره، موخوره و ریزش مو
  • درمان بی خوابی و بی قراری نوزادان

و… اشاره کرد.

گل بنفشه بومی کشور های یونان، ایتالیا، چین و فرانسه است اما امروزه در کل جهان کشت می‌شود و در صنعت عطر سازی، ساخت طعم دهنده های غذا و قنادی مورد استفاده قرار می‌گیرد و محبوبیت زیادی بین مردم دارد به دلیل خاصیت بالای که دارد.

برای تهیه روغن بنفشه باید گل نیمه خشک و بدون ساقه را در روغن زیتون یا کنجد به مدت یک ماه یا بیشتر قرار داد و بعد با صاف کردن گل از روغن استفاده کرد؛ لازم به ذکر است که اگر بیشتر از یک ماه قرار است روغن را تهیه کنید حتما هر ماه گل های بنفشه درون روغن را عوض کنید.

بازار پخش روغن بنفشه سرمد

بازار پخش روغن بنفشه سرمد

فروشگاه ها معمولا روغن بنفشه تازه را در حجم های مختلف بسته بندی می‌کنند و از آنجایی که قیمت روغن بنفشه تقریبا گران است در حجم چند سی سی بسته بندی می‌کنند تا قیمت مناسبی پیدا کند؛ البته هر شخص بنا بر احتیاج خود می‌تواند خرید عمده و کیلویی هم داشته باشد.

بهتر است برای اینکه روغن بنفشه اصل خریداری شود به فروشگاه ها و عطاری های مراجعه کنید که در این زمینه معتبر وخوش نام هستند و از مواد اولیه با کیفیت در تهیه روغن بنفشه استفاده می‌نمایند تا روغن خریداری شده بتواند در روند درمان بیماری برای شما موثر باشد.

با مراجعه به سایت ها و فروشگاه های اینترنتی معتبر می‌توانید در منزل خود روغن بنفشه مورد نظرتان را بررسی و خریداری کنید، با این کار در وقت و هزینه اضافی هم صرفه جویی می کنید و روغن بنفشه خود را درب منزل تحویل می گیرید.

1

  1. مانند بسیاری از روغن های اساسی، روغن بنفشه می تواند یک جایگزین طبیعی و واقعی برای داروهای شیمیایی باشد و برخلاف اکثر داروها، روغن بنفشه باعث ایجاد اعتیاد نمی شود و عوارض جانبی مضر ندارد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس بگیرید