تولید کننده انواع روغن بنفشه خالص

بنفشه گیاهی است که دارای بیش از 20 نوع در سراسر جهان است که خواستگاه اصلی آن کشورهای آمریکا، چین و یونان بوده است که امروزه در تمامی کشورها مي توانید آن ها را پیدا کنید. روغن این گیاه از برگ و گلبرگ های آن گرفته می شود که دارای خواص بسیار زیادی است. روغن بنفشه خالص را می توانید از عطاری های معتبر خریداری کنید.

تولید کننده انواع روغن بنفشه خالص

خواص روغن بنفشه اصل چیست؟

خواص روغن بنفشه اصل چیست؟ روغن بنفشه طبیعی دارای خواص بسیار زیادی است که از جمله ی آن ها می توان به کمک به تسکین درد اشاره کرد. با ماساژ دادن قسمت هایی از بدن که به درد مبتلا هستند با این روغن می توانید بیماری های نقرس، آرتروز، میگرن و رماتیسم را تا حد زیادی بهبود بخشید و با استشمام بوی آن سینوزیت را برطرف کرد. هنگام سرما خوردگی نیز با ریختن آن در دستگاه بخور و یا بو کردن عطر آن می توانید به باز شدن سینوس ها و بهبود تنفس خود کمک کنید.

اگر سلامت پوست و مویتان برایتان اهمیت دارد می توانید برای جلوگیری از رویش موهای سفید، درمان موخوره، شوره ی سر و ریزش مو را با ماساژ دادن موها و کف سر برطرف کرد. فقط دقت داشته باشید که آن را پس از استحمام و خشک کردن کامل موها انجام دهید تا تأثیر آن را ببینید. برای درمان انواع جوش و، آکنه، اگزما و سایر التهابات پوستی نیز استفاده از این روغن توصیه می شود.

مادران شیردهی که بر اثر شیر دادن بدن آن ها دچار زخم شده است با مالیدن این روغن به آن ناحیه می توانند زخم را التیام بخشند فقط رعایت این نکته ضروری است که قبل از شیر دادن به کودک بدن خود را تمیز بشویند. آن دسته از بانوانی که دچار عفونت های مزمن ادراری و زنانه هستند با ریختن چند قطره از آن داخل وان به همراه آب گرم و نشستن در آن می توانند انواع قارچ ها و باکتری ها را از بین ببرند زیرا یکی از خواص این روغن خاصیت ضد عفونی کنندگی قوی آن است و شاید به همین علت در درمان کرونا توصیه می شد.

مرکز فروش روغن بنفشه ارگانیک

مرکز فروش روغن بنفشه ارگانیک این مجموعه با داشتن سال ها تجربه در زمینه ی توزیع روغن بنفشه و سایر روغن های گیاهی و درمانی با قیمت هایی مناسب و کیفیتی عالی توانسته است درجهت کسب رضایت مشتریان عزیز به موفقیت برسد.

اگر به دنبال خرید انواع روغن ها و روغن بنفشه در حجم انبوه و به صورت عمده هستید با این مجموعه ارتباط برقرار کنید تا با حذف کردن واسطه ها بتوانید خریدی مطمئن و سود ده داشته باشید.

  • تبلیغات: 
    1. روغن درمانی برای تسکین درد آرتروز
    2. روغن گیاهی ارگانیک
    3. انواع رایج روغن پخت و پز برای استفاده در آشپزخانه
    4. روغن گردو + قیمت خرید فروش

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس بگیرید