تولید روغن بنفشه کنجد 10 ماه

بنفشه گلی زیبا است که در رنگ های مختلفی وجود دارد این گل بیشتر در مناطق معتدل در بسیاری از نقاط دنیا رشد می کند، از این گل روغن و عصاره آن گرفته می شود و سپس از آن استفاده های زیادی می کنند، به دلیل این که مقدار روغن گرفته شده از این گل کم می باشد آن را با یک روغن دیگر مخلوط می کنند تا علاوه بر حفظ خواص مقدار آن بیشتر شود، تولید روغن بنفشه کنجد 10 ماه از طریق مجموعه ما انجام می پذیرد.

تولید روغن بنفشه کنجد 10 ماه

تسکین درد با روغن بنفشه کنجد

تسکین درد با روغن بنفشه کنجد حتما تاکنون از خواص روغن گل بنفشه آگاهی پیدا کرده اید یکی از بهترین خواص این محصول، تسکین انواع دردها می باشد در زیر به برخی از ویژگی های این روغن برای تسکین دردها اشاره می کنیم:

  • این محصول دارای خواص آنتی باکتریال می باشد، همچنین روغن بنفشه ضد باکتری و ضد میکروب است و به راحتی می تواند انواع التهابات را از بین ببرد، از این محصول برای درمان درد سوختگی های موجود بر روی پوست استفاده می کنند، برای این کار می توانید محل سوختگی را با این روغن به آرامی ماساژ دهید.
  • سردردهای میگرنی به عنوان بدترین نوع سردرها شناخته شده اند که گاهی به فرد اجازه هیچگونه فعالیتی نمی دهد، با استفاده از روغن بنفشه می توان تا حدودی سردرهای میگرنی را از بین برد و یا از بروز آن ها جلوگیری کرد.
  • دردهای مفصلی نیز می توانند تا حد زیادی برای افراد دردناک باشند، دردهای مفصلی در اثر بیماری هایی مثل روماتیسم و برخی دیگر از بیماری ها به وجود می آیند، با استفاده از چند قطره روغن بنفشه می توان نواحی که دچار التهاب و درد شده اند را ماساژ داد، این ماساژها و استفاده از روغن بنفشه می تواند تا حد زیادی این دردها را تسکین دهد.
  • بسیاری از افراد با استفاده از نیش حشرات مختلف به مانند زنبور عسل گزیده می شوند، این گزیدگی ها می تواند برای افراد دردناک باشند برای رفع این دردها می توان مقداری روغن بنفشه را با سرکه سفید مخلوط کرد و آن را در محل گزش قرار داد، تا این التهابات از بین بروند.

بازار فروش روغن بنفشه کنجد 10 ماه

بازار فروش روغن بنفشه کنجد 10 ماه بازار روغن بنفشه در کشورمان هنوز جا نیفتاده است زیرا بسیاری از مردم از خواص شگفت انگیز این روغن آگاهی پیدا نکرده اند، ما به عنوان برترین صادر کننده روغن بنفشه، انواع مختلف این محصول را در برندهای نوشاد، روجا،عاشق بهار،مهربانی و تقدیس برای شما عزیزان آماده کرده ایم.

بسیاری از فروشنده ها از روغن های پایه بی کیفیت استفاده می کنند که این می تواند خواص این محصول را کاهش دهد اما مجموعه ما با استفاده از بهترین روغن کنجد و روغن بنفشه اقدام به تولید این محصول کرده است.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس بگیرید