تولید کننده روغن بنفشه پایه زیتون اصل

از زمان های قدیم روغن درمانی مورد توجه اطبا قرار داشته است و امروزه تولید کنندگان در این صنعت به تولید روغن بنفشه پایه زیتون اصل و روغن بنفشه با پایه کنجد مشغول هستند و هر کدام بسته به درمان مورد استفاده قرار می گیرند. این محصول به صورت بسته بندی های مناسب به بازار عرضه می شود. روغن بنفشه پایه زیتون اصل باید تا حد زیادی بوی بنفشه بده و قیمت زیاد آن نشانه اصل بودن آن نیست.

تولید کننده روغن بنفشه پایه زیتون اصل

درمان سینوزیت با روغن بنفشه

درمان سینوزیت با روغن بنفشه

اگر از جمله افرادی هستید که مدام دچار سینوزیت می شوید با ما همراه باشید تا یکی از راههایی درمان این بیماری در این مطلب بخوانید. سینوس ها حفره‌ای (خالی از هوا) هستند که در صورت قرار گرفته اند که در اکثر مواقع با یک سرماخوردگی ساده موجب التهاب و عود شدن این بیماری می شود. از علائم سینوزیت: التهاب در مخاط بینی، سردرد، آبریزش بینی، تب و … را میتوان نام برد.

روغن بنفشه یکی از روغن های دارویی است که می توان آن را به صورت موضعی در پیشانی و هم چکاندن این روغن داخل بینی است. به این صورت که با قطره چکان چند قطره داخل حفره بینی بیندازید و چند دقیقه دراز بکشید با این عمل عفونت ها آرام آرام تخلیه می شوند. بهتر است پس از یک هفته استفاده از قطره یکه هفته روغن را قطع کرده تا اثر درمانی آن بیشتر شود.

روغن بنفشه اصل باعث باز شدن سینوس ها و آرامش ذهن می شود. برای اینکه درمان بهتر جواب دهد بهتر است چند قطره روغن بنفشه را در آب جوش بریزید و بخار آن را به مدت ۱۰دقیقه استنشاق کنید. بخار دادن موجب نرم شدن سینوس ها شده و به راحتی عفونت ها تخلیه می شود.

پخش عمده روغن بنفشه پایه زیتون

پخش عمده روغن بنفشه پایه زیتون

فروش روغن بنفشه به صورت ویژه در تمام نمایندگی های مجاز این شرکت ها قابل دسترس است که به راحتی و می توان محصول با کیفیت و خالص را تهیه کرد. خریده عمده از نمایندگی ها باعث پایین آمدن قیمت نهایی این محصولات می شود. بیشتر خریداران عمده روغن بنفشه پایه زیتون عطاری ها و مراکز طب سنتی است. خرید از عطاری های آنلاین نیز یکی از گزینه ها می باشد.

یکی دیگر از مراکزی که بدون تلف کردن وقت آن را دریافت کنید فروشگاه‌های اینترنتی هستند که روغن بنفشه اصل به طور مستقیم از تولید به دست مصرف کننده می رسد.برای دریافت قیمت این محصول می توانید به سایت های منتخبی که این تولید کنندگان در اختیار دارند مراجعه کنید و پس از دریافت قیمت و اطمینان از اصل بودن محصول آن را خریداری کنید.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس بگیرید