خرید ارزان روغن بنفشه پایه کنجد

روغن بنفشه پایه کنجد از ترکیب روغن گل بنفشه و روغن کنجد تهیه می شود و خواص معجزه آسایی دارد.این روغن یکی از روغن های گیاهی و درمانی است که در طب سنتی و اسلامی برای درمان بسیاری از بیماری ها توصیه می شود. روغن بنفشه داری طبعی سرد است به همین دلیل آن را با روغن کنجد که طبعی گرمی دارد ترکیب می کنند تا باعث تعدیل مزاج این روغن شود.

خرید ارزان روغن بنفشه پایه کنجد

خاصیت های روغن بنفشه پایه کنجد

خاصیت های روغن بنفشه پایه کنجد دم کرده گیاه بنفشه برای آرامش قلب ، رفع کم خوابی ، تصفیه خون کاهش تب ، درمان سردردهای مزمن و تسکین تورم گوش بسیار موثر است.

در طب سنتی و اسلامی از روغن بنفشه پایه کنجد برای درمان سینوزیت میگرن ، پارکینسون ، گرفتگی و آبریزش بینی ، رفع خشکی لب ، گرم کردن مغز و ترمیم ضایعات مغزی ، درمان ام اس ، کاهش فشارهای عصبی توصیه مي شود.روغن بنفشه پایه کنجد برای درمان ریه ، سرطان پستان و رفع التهاب کلیه و مثانه هم مورد استفاده قرار می گیرد، همچنین برای درمان بواسیر و کاهش فشار خون نیز مفید است.

روغن بنفشه داری خواص ضد احتقان خلط آور است و برای رفع گرفتگی مجاری تنفسی مفید است . برای تسکین مشکلات تنفسی ناشی از سرماخوردگی و آنفولانزا می توان از این روغن در دستگاه بخور استفاده کرد.

برای استفاده از روغن بنفشه پایه کنجد دوقطره از روغن را داخل هر سوراخ بینی ریخته تا سینوس ها و مجاری تنفسی شستشو داده شود.ماساژ روغن بنفشه پایه کنجد در نواحی پیشانی ، شقیقه ها ، روی گونه ها و اطراف گوش باعث رطوبت نسبی مغز ، آرامش و خوابی راحت می شود.برای رفع خشکی پوست نیز با ماساژ این روغن خشکی برطرف می شود حتی برای مو ، ناخن و مژه هم می توان از این روغن استفاده کرد.

فروش روغن بنفشه پایه کنجد اصل

فروش روغن بنفشه پایه کنجد اصل فروش روغن بنفشه پایه کنجد هم به صورت اینترنتی و هم در عطاری ها انجام می شود. قیمت روغن یک لیتری مقرون به صرفه است بخصوص اگر از مراکز عرضه مستقیم تهیه شود.برای تهیه روغن بنفشه اصل بهتر است خودمان این روغن را درست کنیم یک لیوان روغن کنجد و گل های بنفشه را در ظرفی شیشه ای ریخته و در معرض آفتاب غیر مستقیم قرار دهیم این مخلوط را بعد از یک ماه صاف کرده و استفاده کنیم.

برای مرغوبیت بیشتر روغن می توان بعد از صاف کردن روغن دوباره یک واحد گل بنفشه اضافه و یک ماه دیگر از آن استفاده کرد.اینکار را تا ده مرتبه می توان تکرار کرد تا روغن خالص و بهتری بدست آوریم.

گل بنفشه از کم خطرترین گیاهان دارویی است این روغن مشکلی برای برای مصرف کننده بوجود نمی اورد و یکی از بهترین روغن های گیاهی در طب سنتی به شمار می رود.

  • تبلیغات: 
    1. روغن کانولا تراریخته کنجد رژیمی
    2. ارزان ترین قیمت روغن رازیانه در عمده فروشی ها
    3. خواص روغن رزماری
    4. سود صادرات و تجارت روغن سویا در جهان

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس بگیرید