خرید روغن بنفشه زیتون 2 ساله

روغن بنفشه زیتون 2 ساله خواص زیادی دارد.روغن بفشه زیتون به روغنی میگویند که از ترکیب این دو (بنفشع و زیتون)به دست می آید و برای میگرن ،موخوره و… مفید است.روغن بنفشه زیتون به دلیل خنکی که دارد برای تب های بسیار سخت مفید است.

برای درمان تب های سخت نیاز است که روغن بنفشه برپایه زیتون را با مقداری کاسنی ترکیب کرده و بر روی شقیقه بیمار قرار داد.این دارو همچنین برای میگرن نیز مورد استفاده قرار میگیرد.

خرید روغن بنفشه زیتون 2 ساله

تمام خواص روغن زیتون را بدانید

تمام خواص روغن زیتون را بدانید

زیتون از جمله خوشمزه هایی است که نامش در قرآن کریم آمده و علاوه بر طعم فوق العاده ای که دارد و در آشپزی هم مصرف میشود خواص بسیار زیادی نیز برای سلامت انسان،پوست ،زیبایی و مو دارا می باشد.این میوه اکثرا در مناطق مدیترانه ای کشت می شود.

روغن زیتون برای پوست ،مو و قلب و… مفید است و با ماساژ دادن روغن زیتون بر روی قسمتی از بدن که اگر دچار لخته شدن خون شده است بهبود می یابد.

این روغن کلسترول را کاهش می دهد،ضدالتهاب است و سوخت ساز بدن را افزایش میدهد و در نتیجه باعث کاهش وزن میشود.

باعث هضم غذا میشود.دارای اسیدهای چرب امگا 3 است و کلسترول های خوب بدن را افزایش میدهد.روغن زیتون در سلامت انسان نقش دارد و باعث جلوگیری از سکته های قلبی و رفع مشکلات گوارشی میشود.

متخصصان می گویند که روغن زیتون هورمون شادی (سروتونین)را در بدن افزایش میدهد که باعث رفع افسردگی می شود.

به دلیل داشتن امگا 3 و 6 برای تقویت حافظه و سلامت مغز مفید است_یک نوع مسکن برای درد های داخلی و خارجی بدن است و بدن را آرام میکند.

خواص روغن زیتون برای پوست:

رطوبت رسانی به پوست(که میتوان به جای مرطوب کننده ها از آن استفاده کرد)_پاکسازی پوست_درمان آفتاب سوختگی(صورت خود را بشویید و در حالی که خیس است چند قطره به آن بزنید)_از پوست دور چشم که از نقاط حساس صورت است وپوست نازکی دارد مراقبت میکند_برای پاک کردن آرایش صورت میتوان از روغن زیتون استفاده کرد_باعث کاهش چین و چروک میشود_به عنوان ضد آفتاب استفاده میشود_لایه برداری پوست را انجام می دهد_آکنه را درمان میکند.

خواص روغن زیتون برای مو:

نرمی و لطافت مو_ضخیم و بلند شدن مو_حالت دهنده طبیعی برای مو_درمان شپش و شوره سر و …




سفارش روغن بنفشه زیتون 2 ساله

سفارش روغن بنفشه زیتون 2 ساله

روغن بنفشه زیتون 2 ساله را میتوان به صورت حضوری و آنلاین سفارش داد..مراکز فروش این روغن های گیاهی،روغن بنفشه عمده ای را که مورد نیاز مصرف کنندگان است تهیه کرده و به فروش میرسانند.

روغن بنفشه توسط کارخانه های تولید گیاهان دارویی تولید شده و به صورت عمده و خرد در اختیار مراکز فروش و نمایندگی ها قرار میگیرد.

مرکز تولید روغن بنفشه صادراتی تابحال تواسته روغن های باکیفیت و مرغوبی را به صورت روغن بنفشه عمده در بازار های جهانی به فروش برساند و موجب افزایش رونق اقتصادی شود.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس بگیرید