خرید روغن بنفشه پایه بادام شیرین

عصاره گلبرگ‌های تازه بنفشه برای تهیه روغن بنفشه با پایه بادام شیرین استفاده می‌شود. این روغن گیاهی کاربردهای فراوانی دارد. روغن بنفشه پایه بادام دارای خواص مغذی بسیاری برای پوست است. به طوری که پوست شما را تغذیه و به بهبود سلامت آن کمک می‌کند.روغن بنفشه پایه بادام شیرین همان‌طور که از نامش پیداست از خواص گل بنفشه و بادام برخوردار است. خرید روغن بنفشه تازه پایه بادام شیرین برای استفاده موضعی صورت و بدن کاربرد دارد. این روغن را می‌توانید برای رفع خشکی پوست استفاده کنید.

خرید روغن بنفشه پایه بادام شیرین

درباره خواص دارویی روغن بنفشه پایه بادام شیرین

درباره خواص دارویی روغن بنفشه پایه بادام شیرین روغن بنفشه دارای خواص ضد عفونی کننده قوی می باشد و می تواند باعث رفع التهاب پوست شده و به درمان آکنه و جوش صورت و حتی جای جوش کمک کند. روغن بنفشه پایه بادام شیرین برای درمان بیماری های پوستی مانند اگزما بسیار مفید می باشد. روغن بنفشه به عنوان مرطوب کننده طبیعی برای پوست خشک مفید می باشد. روغن بنفشه چربی پوست را کنترل می کند و برای پوست چرب نیز مفید می باشد.

اگر دچار آفتاب سوختگی شدید، ابتدا تا چند روز از پیاده‌روی مقابل تابش مستقیم نور آفتاب بپرهیزید و سپس در زمان استراحت، پوست را با روغن بنفشه چرب و استراحت کنید. مصرف روغن گل بنفشه برای رفع خارش پوست موثر است. روغن بنفشه برای جلوگیری از ریزش مو مفید می باشد و باعث تقویت و افزایش رشد مو می شود، همچنین می توان از روغن بنفشه برای درمان موخوره استفاده کرد.

این روغن یکی از بهترین دارو ها برای درمان سوزش و التهاب پوست پای نوزاد می باشد، همچنین روغن بنفشه خاصیت آرامش بخش دارد و می تواند برای بهتر خوابیدن نوزادان استفاده شود. روغن بنفشه پایه بادام شیرین می تواند به درمان سرماخوردگی و علائم آن مانند گرفتگی بینی و گلو درد کمک کند. روغن بنفشه برای درمان سردرد و میگرن بسیار مفید می باشد. همچنین با خاصیت آرامش بخش برای درمان استرس و افسردگی بسیار مفید می باشد.

فروش روغن بنفشه پایه بادام شیرین

فروش روغن بنفشه پایه بادام شیرین

فروش روغن بنفشه عمده در مراکز فروش محصولات طب سنتی و گیاهی، و همچنین به صورت آنلاین در فروشگاه های اینترنتی انجام می شود. که می توان آن را به صورت تکی یا به صورت عمده تهیه و استفاده نمود.روغن بنفشه به دلیل فواید زیادی که برای سلامت بدن به خصوص پوست دارد از بازار فروش بالایی برخوردار می باشد . این روغن‌ معجزه ای برای رفع خشکی پوست می باشد.

همچنین برای بیماری های التهابی پوست مانند اگزما که در نتیجه خشکی بیش از حد پوست ، بوجود می آیند مفید است.برای رفع چین و چروک و ترک به خصوص در نواحی پاشنه پا، آرنج و همچنین احساس درد و سوزش در پوست ماساژ روغن بنفشه بسیار مفید واقع می شود. این محصول به خاطر طبع خنک و تری که دارد به راحتی رطوبت مورد نیاز پوست را تامین می کند. این روغن معمولا به روش بنماری تهیه می شود و در دو نوع پایه زیتون و پایه بادام شیرین موجود می باشد. و فروش هردو نوع آن رایج می باشد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس بگیرید