خرید مستقیم روغن بنفشه صورت

قبل از توضیح درباره روغن بنفشه صورت توضیحی در مورد خود گل داشته باشیم کشور ایران یکی از منابع طبیعی برای گل و گیاه طبیعی برای داروهای گیاهی و سنتی می باشد .همچنان که می‌دانیم از گذشته نیاکان ما از گیاهان به عنوان دارو ومرهم استفاده می‌کردند بعدها با بیشتر شدن اطلاعات و تجربه ها از هرگونه گل و گیاه طبیعی به عنوان پمادهای مالیدنی و یا داروهای خوردنی و نوشیدنی استفاده کردند یکی از این گیاهان گل بنفشه می باشد.



خرید مستقیم روغن بنفشه صورت

مختصری درباره فواید روغن بنفشه

مختصری درباره فواید روغن بنفشه آشنایی با خود گل بنفش:

گل بنفشه دارای ساقه کوتاه و گلبرگ هایی به رنگ بنفش و یا مخلوطی از زرد و بنفش می باشد .گل برگ بنفشه خوراکی است طبع سردی دارد و از آن معمولاً همه نوع دارویی تهیه می‌کنند. از گل بنفشه برای پختن غذا ، شیرینی و یا به صورت چای استفاده می‌کنند. حتی بصورت سنتی در منازل عرق آنرا می‌گیرند و یا از دمنوش سرد و گرم آن بهره میبرند. ولی امروزه در سازمانهای بهداشت و دارو سازی روغن گل بنفشه تهیه میکنند. طبق محاسباتی که انجام شده از حدود ۲۰۰ کیلوگرم فقط یک کیلوگرم روغن گل بنفشه اعلا تهیه می‌شود که کاربردهای بسیار زیادی دارد . در زیر به آن میپردازیم.

روغن بنفشه اعلا چه فوایدی برای پوست دارد؟

روغن بنفشه صورت برای تمام نقاط پوست انسان مفید می‌باشد یک نرم کننده طبیعی است که برای صورت استفاده می‌شود . برای از بین بردن جای جوش و زخم مخصوصا جای سوختگی کمک فراوانی می‌کند برای اینکار ابتدا محل زخم را شسته و تمیز کنید ،سپس با روغن گل بنفشه آن را ماساژ بدهید لازم به پاک کردن آن نمی باشد.

از جمله مشخصه های دیگر روغن گل بنفشه ضد خارش و ضد التهاب می باشد؛ محل گزیدگی را تمیز کرده و سپس با روغن گل بنفشه آن را ماساژ بدهید مطمئن باشید که بعد از مدتی خارش ازبین خواهد رفت. بارزترین مشخصه روغن گل بنفشه صورت از بین بردن چین و چروک صورت می باشد به این منظور لازم است حتماً روزانه دو بار در فواصل زمانی مرتب از آن استفاده بشود .

پخش مستقیم روغن بنفشه صورت

پخش مستقیم روغن بنفشه صورت

برای خرید روغن بنفشه می‌توان آن را از تمامی داروخانه‌ها و همچنین از مغازه داروهای گیاهی خرید ولی باید دقت داشته باشید که مارک آن معتبر باشد .به صرفه ترین راه خرید روغن بنفشه در این دوران کرونا خرید اینترنتی می باشد.که مزایای دیگر هم دارد با خرید اینترنتی واسطه و دلال ها حذف میکنیم که این باعث کاهش هزینه می‌شود همچنین میتوانیم قیمت ها را مقایسه کنیم.

پخش روغن بنفشه بصورت اینترنتی به سراسر کشور امکان پذیر است و همانطور که گفته شد هم در هزینه هم در زمان صرفه جویی میکنددقت داشته باشیم سایتی که از آن خرید می کنیم یک سایت معتبر باشد.

3

  1. سلام و وقت بخیر … تولید داخلی با کیفیت این محصولات و پوشش بازار داخلی زمینه اشتغال زایی فراوانی را به همراه داشته است.

  2. سلام خسته نباشید برای اطلاع از جزییات بیشتر راجع به قیمت به کجا باید مراجعه کنیم؟

    • سلام
      لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس بگیرید