سفارش روغن بنفشه هسته شیرین

سفارش روغن بنفشه هسته شیرین به دو صورت اینترنتی و غیر اینترنتی در سراسر کشور انجام می گیرد. روغن بنفشه از خواص بسیار مهمی برخوردار بوده و باعث رطوبت سازی پوست شده و به رفع خشکی پوست کمک می کند. شما می توانید از این روغن برای مرطوب و نرم کردن بخش های مختلف بدن از جمله کف پا، زانو، آرنج و پوست سر و… استفاده کنید برای خرید و آشنایی بیشتر با این محصول ارزشمند با ما همراه باشید.

سفارش روغن بنفشه هسته شیرین

روغن بنفشه چگونه تولید میشود؟

روغن بنفشه چگونه تولید میشود؟ برای تولید روغن بنفشه به گل بنفشه و به روغن پایه مانند روغن زیتون، روغن کتان، ظرف شیشه ای درب دار و قاشق چوبی و کیسه پارچه نیاز دارید. ابتدا گیاه بنفشه را کاملا خرد کنید و در ظرف شیشه ای ریخته و تا لبه آن را پر کنید.

در مرحله بعد روغن مورد نیاز را بر روی آن ریخته تا روی آن را بگیرد و آن را در هوای گرم به دور از نور خورشید قرار دهید. و هفته دو بار ظرف روغن را تکان دهید و با قاشق چوبی به هم بزنید، و بعد از یک ماه محتویات داخل ظرف شیشه ای را داخل کیسه نخی ریخته و جایی آویزان کنید روغن از گیاه خشک جدا می شود آماده می شود.

روغن بنفشه خاصیت ضد التهابی داشته و به درمان درد روماتیسم و آرتروز کمک کرده و باعث گردش خون شده و باعث تقویت عضلات و ماهیچه ها شده و به سلامت استخوان ها کمک شایانی می کند. برخی از خواص دیگر آن عبارتند از:

  • خاصیت افسردگی داشته و به درمان سردرد های میگرنی، سرگیجه، اضطراب و خستگی کمک خوبی می کند
  • منبع خوبی از ویتامین C و آنتی بیوتیک بوده و به درمان سرما خوردگی و آنفولانزا کمک نموده و بهبود دهنده سینوزیت و گلو درد می باشد.
  • غنی از ویتامین E بوده و با کلاژن سازی پوست از پیری پوست جلوگیری نموده و باعث جوانسازی و زیبایی پوست می شود.
  • درمان کننده بی خوابی بوده و تاثیر بسیار بالایی بر روی درمان اختلالات خواب دارد.
  • کاهش دهنده وزن بوده و بر روی چربی سوزی دور کمر کمک کرده و همچنین افزایش دهنده گردش خون می باشد.
  • حاوی مقدار بسیار زیادی ویتامین A, E و C بوده و به درمان کک و مک صورت کمک کرده و باعث شفافیت پوست صورت می شود.

فروش عمده روغن بنفشه هسته شیرین

فروش عمده روغن بنفشه هسته شیرین پخش روغن بنفشه اصل به روش های گوناگونی در سراسر کشور صورت می گیرد. روغن بنفشه علاوه بر مرطوب کردن عمق پوست بدن برای سلامتی بسیار مفید می باشد، روغن بنفشه حاوی سالیسلیک اسید بوده و خاصیت ضد التهابی داشه و به درمان بیماری های قلبی و عروقی کمک می کند.

اسید سالیسیلیک به دلیل داشتن خواص کرانولیتیک، کومدولیتیک و باکتریواستاتیک برای تهیه محصولات آرایشی و بهداشتی استفاده می شود. و ماده ای ایده آل برای حل سلول های غیر طبیعی پوست و تسکین خشکی پوست مانند اگزما می باشد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس بگیرید