سفارش روغن گل بنفشه اصل

گیاهان دارویی موجود در طبیعت خواص بسیار زیادی دارند .ازاین گیاهان مشتقات فراوانی گرفته میشود.از انواع گل‌های موجود در طبیعت روغن گرفته میشود ازجمله گل بنفشه که روغن گل بنفشه اصل را ازاین گل زیبا می‌گیرند.

روغن گل بنفشه ازجمله روغنهایی می‌باشد که برپایه روغن کنجد و زیتون درست میشود وبرهمین اساس دارای طبع متفاوتی است .در طب سنتی از این روغن استفاده های زیادی میشود.

سفارش روغن گل بنفشه اصل

آشنایی با فرایند تولید روغن بنفشه

آشنایی با فرایند تولید روغن بنفشه

روغن بنفشه خواص بی نظیری برای پوست و مو دارد .برای درمان بیخوابی و استرس ،مسکن دردهای میگیرنی و…می باشد.برای جلوگیری از سفید شدن و ریزش مو از روغن بنفشه باکیفیت استفاده شود تاثیر بسیار مثبتی دارد.

برای این کار باید هرشب قبل خواب مقداری روغن بنفشه را روی سر ماساژ داد و صبح موها را با اب و شامپو بشویید.این روغن دارای خواص ضدالتهابی و ضدعفونی برای پوست و مو میباشد و حتی جوش را ازبین می برد.

برای درمان بیخوابی و اضطراب و استرس با زندگی پر استرس اینروزهای بشر روغن بنفشه معجزه گر می‌باشد .برای داشتن آرامش و عملکرد صحیح بدن و سلامتی بسیار ضروری ومفید است.این روغن خاصیت ارام بخشی وتمدد اعصاب دارد.

روغن بنفشه یک درمان طبیعی برای دردها والتهابات عضلانی و آرتروزهای مختلف در بدن می‌باشد.روغن بنفشه میتواند مسکن قوی برای سردردهای میگیرنی و سرگیجه باشد .گردش خون را در بدن تسهیل می‌کند .

ازجمله خواص بسیار خوب روغن بنفشه درمان سرماخوردگی است این روغن دارای خواص ضد احتقان و خلط آور است .مجاری تنفسی را باز میکند و جریان هوا را در ریه ها به حرکت در میاورد .برای سرفه های ناشی از سرماخوردگی و برونشیت و التهاب سینوسها بسیار مفید است.

روغن گل بنفشه را با استفاده از گل‌برگ‌های زیبای این گل تهیه میکنند.ایتدا گلبرگ‌ها را جدا کرده تمیز میکنند سپس انها را نیم کوب کرده درون یک شیشه میریزیم و روی ان روغن کنجد یا زیتون میریزیم این نوع روغن را روغن گل بنفشه برپایه کنجد یا زیتون می نامند.

گل بنفشه در کشورهای اروپایی مثل فرانسه ،ابتالیا،یونان وکشور چین در اسیا کشت میشود.روغن گل بنفشه اصل از گل‌های مرغوب و باکیفیت بدست میاید.تا امروز بیشتر از دویست گونه ازگل بنفشه در مناطق مختلف کشور شناخته شده است.

صادرات روغن گل بنفشه اصل

صادرات روغن گل بنفشه اصل

کشور ایران از دیرباز در زمینه گیاهان دارویی پیشقراول بوده است از این جهت روغن گل بنفشه ساخت ایران دارای اصالت و معروفیت جهانی است این روغن با کیفیت اعلا به سراسر کشورهای جهان صادر میشود.

تولیدگنندکان روغن گل بنفشه با دقت و ظرافت خاصی روغن این گل زیبا را می‌گیرند و در بسته بندی های زیبا و شکیل در اندازه های مختلف در اختیار فروشگاهها قرار میدهند .این روغن در تمام نقاط ایران در دسترس می‌باشد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس بگیرید