شرکت تولید روغن بنفشه پایه بادام

شرکت تولید روغن بنفشه پایه بادام ، اقدام به تولید این روغن پرخاصیت کرده است، که خواص هردو ؛ بادام و بنفشه را دارا است . شرکت تولید روغن بنفشه پایه بادام ، با تولید روغن بنفشه مرغوب درحال عرضه ی این محصول دارویی است. که روغنی با ویژگی دارویی بالایی، در طب سنتی و مدرن است.

شرکت تولید روغن بنفشه پایه بادام

سه خاصیت روغن بنفشه پایه بادام

سه خاصیت روغن بنفشه پایه بادام اگر بخواهیم تمام خواص روغن بنفشه پایه بادام را بیان کنیم ،شاید کمی خسته کننده به نظر برسد. در این نوشتار ابتدا به معرفی گیاه بنفشه می پردازیم، و سپس سه خاصیت روغن بنفشه پایه بادام را برمیشماریم. گیاه بنفشه همانطورکه از نام آن مشخص است گل های ظریف و زیبایی به رنگ بنفش دارد و دلیل نامگذاری آن نیز رنگ گل های آن است. برگ‌های آن سبز تیره است و ریشه های رونده ی چندساله دارد، که آنها نیز خواص دارویی دارند.

در ایران، در مناطق کوهستانی استان گیلان و معمولا در زیر بوته های کوچک که سایه و نور نسبی دارند،به صورت خودرو و وحشی ، می رویند. و توسط افراد بومی در فصل بهار جمع آوری می شوند. تقریبا اکثر افراد بومی به عنوان گیاه دارویی از این گیاه استفاده کرده اند. وبا خواص درمانی آن آشنایی دارند. و به صورت دمنوش از گیاه بنفشه استفاده می کردند.

یکی از روش های مورد استفاده ی بنفشه به صورت روغن است. برخی شرکت ها اقدام به تولید روغن بنفشه با پایه بادام کرده اند. که خواص درمانی آن دوبرابر است. از خاصیت های بارز روغن بنفشه مرغوب، رطوبت رسانی به پوست بدن است. استفاد از روغن بنفشه مرغوب به عنوان مرطوب کننده و ضد خشکی پوست، توصیه شده است. هرچقدر پوست صورت، رطوبت خوبی داشته باشد ،چین وچروک های آن نیز کمتر میشود

دومین خاصیت روغن بنفشه پایه بادام ، در تخفیف مشکلات بی خوابی و کم خوابی است ، که امروزه اکثریت جامعه با آن دست و پنجه نرم می کنند. اگر روغن بنفشه پایه بادام، در زمان مناسب از شبانه روز و طبق رعایت اصول طبی دیگر استفاده شود خواب عمیق و آسوده ای را برای شما به ارمغان می آورد. روغن بنفشه پایه بادام، با خاصیت آرام بخشی خود با مشکلات مربوط به خواب و سردرد مقابله می کند.

سومین خاصیت روغن بنفشه پایه بادام،خاصیت آن در ازبین بردن لکه های روی پوست صورت و هم اینطور خاصیت سفید کنندگی صورت است، و باعث شفافیت و جلای بیشتر پوست صورت می شود. هرچند که خاصیت پرکنندگی آن روی پوست صورت نیز تجربه شده است. و افرادی که تمایل دارند گودی زیر چشمشان برطرف شود نیز می توانند از روغن بنفشه مرغوب استفاده کنند. بنابراین می توان از روغن بنفشه پایه بادام ، به عنوان یک محصول مراقبت پوست نام برد.

قیمت روغن بنفشه پایه بادام مرغوب

قیمت روغن بنفشه پایه بادام مرغوب قیمت روغن بنفشه پایه بادام مرغوب ،به درجه مرغوبیت آن بستگی دارد. قیمت روغن بنفشه پایه بادام مرغوب، با مقدار آن رابطه ی مستقیم دارد. طبیعتا هرچه مقدار آن،بیشتر باشد قیمت آن نیز افزایش می یابد. با مراجعه به مراکز معتبر، قیمت روغن بنفشه پایه بادام مرغوب، را می توان با هزینه ی مناسب تهیه کرد، و در اختیار عموم مردم قرارداد تا از خواص آن بهره ببرند.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس بگیرید