صادرکنندگان روغن بنفشه طبیعی

روغن بنفشه طبیعی که از گل بنفشه گرفته میشود بصورت موضعی استفاده میشود؛ بعلت فوایدی که دارد بسیار مورد توجه عموم قرار گرفته است.گل بنفشه مخصوصا در طب سنتی خاستگاه ویژه ای دارد.از آنجایی که کشور ایران محل رویش گل بنفشه می باشد، بنابراین بهترین روغن بنفشه جهان در ایران تولید می شود.علاوه بر تولید داخلی، به کشور های اطراف نیز صادر می شود.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

صادرکنندگان روغن بنفشه طبیعی

خواص دارویی روغن بنفشه طبیعی چیست؟

خواص دارویی روغن بنفشه طبیعی چیست؟

از جمله خواص روغن بنفشه میتوان گفت امروزه که به علت آلودگی هوا خشکی پوست یک معضل می باشد. روغن بنفشه یک آبرسان و مرطوب کننده طبیعی پوست می باشد و از خشکی پوست جلوگیری میکند. روغن بنفشه برای درمان اگزما و هر گونه آکنه مفید می باشد. ضد التهاب است و هر گونه التهاب پوستی را از بین می برد. با استفاده منظم روزی دوبار محل سوختگی و زخم های کهنه را بی اثر میکندو از بین می برد.

ازین رو بسیار مورد توجه قرار گرفته است.ضد چین و چروک صورت می باشد. روغن بنفشه طبیعی یک داروی طبیعی و ارزان قیمت برای جوانی پوست است. برای این منظور بعد از مالش صورت با روغن بنفشه می گذاریم بر روی پوست باقی بماند. همچنین از روغن بنفشه برای خشکی پوست سر نیز استفاده میشود بسیار تاثیر گذار می باشد.

  • روغن بنفشه با پایه کنجد یا زیتون:

اینکه میگویند روغن بنفشه پایه کنجد یا روغن بنفشه پایه زیتون منظور دانه های روغنی می باشد که برای تولید روغن بنفشه بکار میرود .در واقع بنفشه از خود هیچ روغنی ندارد و برای تهیه روغن بنفشه با از زیتون یا از کنجد استفاده می شود. البته هر کدام طبع مخصوص خود را دارد.

  • تبلیغات: 
    1. روغن درمانی برای تسکین درد آرتروز
    2. روغن گیاهی ارگانیک
    3. انواع رایج روغن پخت و پز برای استفاده در آشپزخانه
    4. روغن گردو + قیمت خرید فروش

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس بگیرید