فروشنده روغن بنفشه کوهی

روغن بنفشه کوهی از زمان های قدیم تا کنون در فرهنگ های مختلف به دلیل فواید زیادی که دارد استفاده می شود. اگر شما به دنبال روغنی با عطر شیرین هستید که خواص درمانی شگفت انگیزی را ارائه دهد، روغن بنفشه ممکن است بهترین گذینه دلخواه برای شما باشد.

مجموعه ما، معتبر ترین فروشنده روغن بنفشه درجه یک کوهی در ایران است و افتخار ما عرضه نوع اصل این محصول با قیمت ارزان می باشد.

فروشنده روغن بنفشه کوهی

خواص دارویی روغن بنفشه

خواص دارویی روغن بنفشه روغن بنفشه در بین یونانیان و مصریان باستان به عنوان دارویی برای درمان سر درد و سرگیجه مشهور بود. امروزه در اروپا این روغن را برای تسکین احتقان تنفسی، سرفه و گلو درد به کار می برند. از روغن بدست آمده از گیاه بنفشه هم در تهیه محصولات آروماتراپی و هم در موارد موضعی با مخلوط کردن آن در روغن حامل و اعمال آن روی پوست استفاده می شود.

مطالعات زیادی ثابت کرده که روغن بنفشه می تواند برای بیماران تنفسی بسیار مفید باشد. طی آزمایشی که اخیرا انجام شده پزشکان دریافتند روغن بنفشه به طور قابل توجهی آسم متناوب ناشی از سرفه در کودکان بین ۲ تا ۱۲ سال را کاهش می دهد.

خواص ضد عفونی کننده این روغن علائم بیماری های ویروسی را تسکین می دهد از این رو در طب آیورودا و یونانی، از آن به عنوان یک درمانی سنتی برای سیاه سرفه، سرماخوردگی معمولی، آسم، تب، گلو درد، لوزه و مشکلات تنفسی استفاده می شود.

بنفشه یک روغن بسیار خنک کننده است و در صورت استفاده موضعی می تواند درمان کننده ی التهاب و بیماری های پوستی بوده و برای بیماری هایی همچون اگزوما یا پسوریازیس به عنوان یک نرم کننده خوب عمل کند.

فروش انبوه روغن بنفشه کوهی

فروش انبوه روغن بنفشه کوهی روغن بنفشه دارای رایحه ای زنانه بوده و برای هر نوع پوستی مفید است، مخصوصا برای پوست های چرب زیرا به تخلیه منافذ، رفع کدری و سفید شدن پوست کمک می کند. همچنین این روغن نقایض سطحی پوست را نیز کاهش داده و به عنوان روغن برای ماساژ هم کاربرد های فراوانی دارد.

برای استفاده از روغن بنفشه روی پوست ابتدا لازم است آن را با روغن هایی همچون بادام، نارگیل و یا جوجوبا به نسبت یک به یک رقیق کرده و آن را روی ناحیه دلخواه بمالید. همچنین می توانید ۲ تا ۳ قطره از این روغن را را به محصولات بهداشتی مراقبت از پوست خود اضافه کنید.

روغن بنفشه در رایحه درمانی، ساخت لوازم آرایشی، عطر و… بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. این روغن معمولا از برگ گلهای بنفشه استخراج شده و به صورت منفرد و یا ترکیب با یک روغن حامل می توان از آن بهره گرفت. فروش روغن بنفشه کوهی انبوه، معمولا توسط تولیدی های این محصول انجام شده و در فروشگاه ها اکثرا آن را به طور جزء و بسته بندی شده می توان تهیه کرد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس بگیرید