فروشندگان روغن بنفشه کنجد یک ماهه

روغن بنفشه کنجد یک ماهه خواص های بسیاری دارد و برای درمان بیماری ها و سلامت بدن مورد استفاده قرار می گیرد. این روغن از ترکیب گل بنفشه نیمه خشک و بدون ساقه در روغن خالص و تصفیه نشده کنجد به مدت یک ماه تولید می شود و بعد خارج کردن گل از روغن آن را مورد استفاده قرار می دهند. با مراجعه به عطاری ها و فروشگاه های مربوطه می توانید این محصول را خریداری کنید.

فروشندگان روغن بنفشه کنجد یک ماهه

خواص روغن بنفشه پایه کنجد در طب اسلامی

خواص روغن بنفشه پایه کنجد در طب اسلامی

روغن بنفشه در درمان بیماری های بسیاری موثر است و از این روغن به اسم سید الادهان یعنی سرور روغن ها یاد می‌شود، در روایات و احادیث بزرگان دین استفاده مکرر این روغن برای پیشگیری از بیماری ها توصیه شده است؛ و برای بسیاری از بیماری های که مربوط به ناحیه سر است موثر می باشد.

از خاصیت های بی شمار روغن بنفشه به این چند موارد اشاره می کنیم :

  1. رفع التهاب پوستی
  2. درمان انواع سر درد ها
  3. ترمیم رگ های عصبی آسیب دیده مغز
  4. درمان سینوزیت
  5. درمان خشکی بینی
  6. رفع شوره، موخوره و ریزش مو
  7. تسکین علائم سرماخوردگی
  8. درمان آکنه و اگزما
  9. درمان بی خوابی

و…

روغن بنفشه یکی از پر مصرف ترین روغن ها در طب اسلامی به شمار می آید و با توجه به نوع بیماری هر فرد به روش های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد؛ این روغن به صورت موضعی، چکاندن در بینی و حتی بوییدن تجویز می شود و هر کدام از این روش ها با تشخیص بیماری توسط متخصصین طب اسلامی به بیمار توصیه می شود.

اگر از روغن های مختلف برای درمان بیماری خود استفاده می کنید قبل از استفاده از روغن بنفشه پایه کنجد حتما با دکتر طب اسلامی خود مشورت کنید چون ممکن است استفاده هم زمان این روغن ها نه تنها به درمان بیماری شما کمک نکند بلکه ضرر هم داشته باشد.

عمده فروشی روغن بنفشه کنجد یک ماهه

عمده فروشی روغن بنفشه کنجد یک ماهه

معمولا خرید روغن بنفشه از عطاری ها انجام می گیرد، اما امروزه به دلیل استقبال مردم از این روغن ارزشمند در اکثر فروشگاه ها این محصول دیده می شود؛ به دلیل گران قیمت بودن روغن بنفشه آن را در حجم کم یعنی چند سی سی دسته بندی و با قیمت مناسب تری به دست مصرف کنندگان می رسانند، اما بنا به احتیاج مشتریان می توانند این روغن را به صورت عمده و کیلویی هم خرید کنند.

مصرف کنندگان با مراجعه به سایت ها و فروشگاه های اینترنتی معتبر هم می‌توانند محصول مورد نظر خود را بررسی و خریداری نمایند؛ با این کار هم خرید خود را درب منزل تحویل می گیرند و هم در وقت و هزینه های رفت و آمد صرفه جویی می کنند.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس بگیرید