فروشگاه مرکزی روغن بنفشه کنجد یک ماهه

قطره روغن بنفشه پایه کنجد یکی دیگر از داروهای ترکیبی طب اسلامی آیت الله تبریزیان بوده است .روغن بنفشه کنجد یک ماهه یکی از پر کاربردترین روغن ها در طبع سنتی می باشد .واین به این معنا نیست که این روغن از ترکیب روغن کنجدوگل بنفشه به دست امده است .

در ابتدا به بررسی گل بنفشه به تنهایی خواهیم پرداخت وخواهیم دید که این گیاه بدون ترکیب شدن با روان کنجد چه خواصی دارد. گل بنفشه یک گیاه است ودر طب سنتی از ریشه وگل های آن استفاده میشود به خاطر طبع سرد این گیاه آن را با روغن کنجد ترکیب می کنند.

فروشگاه مرکزی روغن بنفشه کنجد یک ماهه

تاثیر روغن بنفشه در کاهش تب

تاثیر روغن بنفشه در کاهش تب

فواید قطره روغن بنفشه :از روغن بنفشه به تنهایی برای درمان خستگی جسمی و روحی، علائم یائسگی و تحریک پذیری ودر تسکین مشکلات رایج تنفسی ،سرفه ،آنفولانزااستفاده میکنند.با توضیحاتی که در مورد روغن بنفشه گفته ایم ،کم وبیش با خاصیت ودرمان معجزه آسای این روغن آشنا شده اید.

گل بنفشه وروغن کنجد در درمان ضربه مغزی ،درمان میگرن ،درمان سردرد،سینوزیت کاربرد فراوانی دارد‌. در زمان بالا بودن تب نیز میتوان از این روغن استفاده کرد زمان که تب بالا می رود پوست خشک می شود برای از بین رفتن خشکی پوست می توان از این روغن استفاده کرد. روغن بنفشه کنجد را میتوان در منزل نیز با هم تر کیب کرد.در منزل میتوان برای درمان میگرن مقداری روغن بنفشه کنجد را روی پیشانی استفاده کرد به طور مثال ،مقداری از روان را روی پیشانی ماساژ به دهید.

.این روغن باعث پرپشت ومشکی شدن مو می شود وبرای پایین آوردن تب هم استفاده شده است .این محصول را می توان به مدت چهار ماه در منزل نگه داری کرد. این دارو را باید به صورت دراز کشیده ،در داخل بینی یا گوش با قطره چکان بریزید. باید مراقب باشید در کنار خاصیت های خوبی که دارد ،دارای مضرات نیز هست .پس باید به طور صحیح از آن استفاده کرد.

فروش روغن بنفشه پایه کنجد یک ماهه

فروش روغن بنفشه پایه کنجد یک ماهه

فروش روغن بنفشه در ایران رواج فراوانی دارد و در همه درمان های خانگی از آن استفاده می شود و نیز مردم برای درمان به صورت گیاهی بیشتر علاقه نشان می دهند .قیمت روغن بنفشه در بازارقم بسیار مناسب است ومی توان آن را به صورت اینترنتی نیز تهیه کرد. قیمت این محصول حدودا ده هزار تومان است. در تمامی عطاری ها این روغن وجود دارد وبه راحتی در دسترس است این محصول را در بالاترین درجه کیفی میتوان خرید. زمانی که این روغن را به طور عمده خریداری کنید میتوانید از تخفیف های بیشتری برخوردار شوید.واز همان ابتدا کسب سود در بازار کاری تان آغاز کنید.

1

  1. یکی از روغن هایی که معجزه می کنه و دوای هر دردیه این روغن رو من از یه سایت دیگه ای خریده بودم کیفیتش خوب نبود

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس بگیرید