فروش روغن بنفشه خالص ارگانیک

روغن بنفشه خالص یک ضد درد و ضد التهاب طبیعی است. که می تواند رافع بسیاری از مشکلات و بیماری ها باشد. و به‌عنوان یک مسکن و ضد درد طبیعی کاربرد دارد. این روغن با خواص ضد میکروبی خود ،برای پوست و مو سودمند است و هم چنین پوست را پاکسازی می‌کند. با چکاندن این روغن در گوش ،به رفع گوش درد و امراضی که ناشی از سردی مغز مانند صرع است کمک می کند.

فروش روغن بنفشه خالص ارگانیک

فواید شگفت انگیز روغن بنفشه برای پوست و مو

فواید شگفت انگیز روغن بنفشه برای پوست و مو روغن بنفشه از برگ های گل بنفشه، بدست می‌آید. این روغن خواص بسیار زیادی دارد و ضد درد است. برای ضد عفونی کردن از آن استفاده می شود. این روغن برای جلوگیری از ریزش و سفید شدن مو مفید است.ماساژ این روغن در کف سر باعث افزایش خون رسانی به فولیکول مو شده و رشد مو را افزایش می دهد.

این روغن ضد عفونی کننده برای درمان جوش پوستی موثر است. ماساژ روغن بنفشه باعث افزایش خون رسانی به بافت پوست شده،در نتیجه روند پیری پوست را کند می کند.و سلول‌های مرده پوست را جدا می کند.با ماساژ این روغن در ناحیه پیشانی و گیجگاهی درد های ناشی از میگرن و سردرد و گوش درد را می توان بهبود بخشید.

روغن بنفشه،خلط آور است،بخور آن باعث رفع گرفتگی بینی و سینوس ها می گردد و سینوس ها تخلیه و میکروب آن ها دفع می شود.تنفس رایحه ی روغن گل بنفشه،برای تمدد اعصاب و آرامش بخشی بسیار مفید است، که این موضوع خود باعث شادابی پوست صورت می گردد.

تولیدکنندگان روغن بنفشه خالص باکیفیت

تولیدکنندگان روغن بنفشه خالص باکیفیت روش های مختلفی برای تولید روغن گل بنفشه خالص و با کیفیت وجود دارد. این روغن از گل و گلبرگ های گل بنفشه به دست می آید.این روغن به دلیل خواص متعدد خود،بسیار پرکاربرد و محبوب است.

از این رو تولید کنندگان روغن بنفشه،در پی تولید این روغن، با کیفیت عالی و قیمت مناسب هستند.روغن بنفشه با پایه روغن های کنجد و زیتون تولید می شود که خاصیت گل بنفشه را مضاعف می کند. خواص هر کدام از این روغن ها برای پوست و مو و تسکین درد و التهاب بسیار زیاد است.

ماساژ محل درد با این روغن ها موجب افزایش گردش خون در محل شده و باعث تسکین درد می گردد،و این روغن برای تسکین و درمان سینوزیت های عفونی و مزمن بسیار مفید است و استعمال آن در بینی موجب تخلیه عفونت سینوس ها می گردد.

روغن بنفشه گودی و کبودی زیر چشم را درمان می کند. این روغن برای پوست خاصیت مرطوب کنندگی دارد و برای رفع خشکی پوست موثر است. و قرمزی پوست ناشی از اگزما یا آکنه را بهبود می بخشد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس بگیرید