فروش روغن بنفشه پایه زیتون وحشی

اکثر ما با گل بنفشه آشنا هستیم،گل بنفشه گیاهی زیبا و کوچک با گلبرگ های ریز و به رنگ بنفش است. این گیاه، بومی فرانسه، ایتالیا، یونان و چین میباشد اما در حال حاضر در سراسر جهان کشت و برداشت میشود. از این گیاه در مصارف زیادی استفاده میشود. از گل بنفشه میتوان در صنعت عطر سازی، یا طعم دهنده غذا و یا به عنوان کاربرد های داروی استفاده کرد.

اینجا باید گفت بنفشه از خودش روغنی ندارد و برای تهیه روغن گل بنفشه باید از یک روغن پایه استفاده کرد. برای تهیه روغن بنفشه می توان از روغن زیتون و یا روغن کنجد استفاه کرد. روغن بنفشه پایه زیتون وحشی از ترکیب گل بنفشه با روغن زیتون به دست می آید.

فروش روغن بنفشه پایه زیتون وحشی

ویژگی روغن بنفشه پایه زیتون وحشی

ویژگی روغن بنفشه پایه زیتون وحشی باید گفت از نظر طبع سرد و گرم، طبع بنفشه سرد و تر است و روغن زیتون طبعی گرم و خشک دارد. بنابرین روغنی که از ترکیب بنفشه و روغن زیتون بدست می آید معتدل است و رو به خنکی میرود. روغن بنفشه پایه زیتون وحشی دارای خواص زیادی می باشد. از رفع سردرد گرفته تا درمان تب های سخت، جلوگیری از ریزش مو، رفع موخوره و حتی برای نرمی پوست هم می توان از روغن بنفشه پایه زیتون استفاده کرد.

این روغن برای درمان تب های بالا و حتی سردرد های میگرنی بسیار مفید است. برای این منظور می توان روغن بنفشه را با کاسنی تازه یا خشک مخلوط کرد و مخلوط بدست آمده را روی پیشانی و شقیقه های بیمار قرار داد. با این کار تب بیمار سریع پایین می آید.

همچنین این روغن برای تقویت مو و حتی جلوگیری از ریزش مو بسیار مفید است. این روغن برای افرادی که دچار موخوره هستند نیز مفید است. برای این منظور میتوان هر بار بعد از حمام انتهای موها را با این روغن چرب نمود. افرادی که در این کار مداومت به خرج می دهند موهایشان دیرتر سفید می شود وحتی رشد موهایشان نیز افزایش پیدا می کند.

از خواص روغن بنفشه پایه زیتون برای پوست، می توان چند قطره از این روغن را هر شب در ناف چکاند تا خشکی پوست دست و پا و لب برطرف شود.

از دیگر ویژگی های روغن بنفشه پایه زیتون برای درمان آلرژی ها (با رعایت پرهیزات) از این روغن استفاده می شود. از روغن بنفشه پایه زیتون می توان به درمان دردهای رماتیسمی اشاره کرد. همچنین برای تقویت ابرو از روغن بنفشه استفاده می شود. برای درمان یبوست می توان ناشتا یا هر شب یک قاشق مربا خوری از این روغن را میل کرد، این درمان برای انسداد روده مفید است.

شرکت پخش روغن بنفشه پایه زیتون وحشی

شرکت پخش روغن بنفشه پایه زیتون وحشی پخش روغن بنفشه در حجم عمده به صورت کیلویی می باشد. اما به دلیل بالا بود قیمت فروش روغن بنفشه این محصولات را در حجم های کمتر و جزیی عرضه می کنند. خریداران عمده می توانند این محصول را هم بصورت کیلویی و هم بصورت بسته بندی کوچک خریداری کنند.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس بگیرید