فروش مستقیم روغن بنفشه باکیفیت

روغن بنفشه باکیفیت

روغن بنفشە باکیفیت طی‌فرایندی بە نام” استخراج حلّال” از گل و برگ های گیاە بنفشە گرفتە می شود .از هر هزار کیلوگرم این گیاە تنها یک کیلوگرم روغن بە دست می آید.

انواع روغن بنفشە

روغن بنفشە در انواع مختلفی تولید می شود .از جملە روغن بنفشه پایه کنجد کە ترکیب عصارە بنفشە و روغن کنجد است و روغن بنفشە پایە زیتون کە ترکیب روغن بنفشە و روغن زیتون است.

فروش مستقیم روغن بنفشه باکیفیت

آیا روغن بنفشه آرامش بخش هم است ؟

آیا روغن بنفشه آرامش بخش هم است ؟ خواص روغن بنفشە

آرامش بخش و رفع اختلالات خواب

مانند بیشتر روغن های گیاهی روغن بنفشە نیز‌ دارای خواص آرامبخشی است و سلامت روان را تقویت می کند این روغن می تواند به رفع استرس و اضطراب و از بین بردن علایم افسردگی کمک کند هم چنین از آنجا کە داشتن خواب شبانە آرام میتواند تاثیر بسیار زیادی بر عملکرد ارگان های بدن داشتە باشد روغن بنفشە بە شما کمک می کند کە خواب آرامی داشتە باشید.برای داشتن خواب آرام چند قطرە روغن بنفشە را داخل وان آب گرم ریختە و برای چند دقیقە داخل آن بمانید.

تسکین درد

روغن بنفشە باکیفیت بە دلیل دارا بودن خواص ضد التهابی یک درمان طبیعی قوی برای سردرد های ناشی از میگرن و سینوزیت و هم چنین درد مفاصل ناشی از آرتروز و نقرس می باشد.شما می توانید این روغن را بە صورت مالشی برای تسکین درد اسفادە کنید.

بهبود سرماخوردگی

این روغن با خاصیت ضد احتقان و غلط آور بودن بە بهبود سرما خوردگی و برونشیت بسیار کمک می کند چرا کە باعث باز شدن مجاری تنفسی می شود برای این کار شما میتوانید چند قطرە از روغن بنفشە را داخل یک ظرف حاوی آبجوش ریختە و رایحە ی گل بنفشە را استنشاق کنید.

سلامت پوست و مو

یکی دیگر از خواص معجزە آسای روغن بنفشە از بین بردن جوش و آکنە و جای جوش است کافیست چند قطرە از روغن را بر روی پوست خود بمالید و پس از چند دقیقه با آب سرد بشویید. هم چنین برای جلوگیری از موخورە ،ریزش و سفیدی مو شما می توانید هرشب موهای خود را بە روغن بنفشە آغشتە و کمی ماساژ دهید سپس روز بعد با شامپو و آب بشویید.

روغن بنفشە بر خلاف دارو های نسخە ای بە هیچ وجە اعتیاد آور نیست و عوارض منفی ای ایجاد نمی کند.

خرید عمده روغن بنفشه باکیفیت

خرید عمده روغن بنفشه باکیفیت خرید عمدە روغن بنفشە با کیفیت می تواند سرمایە گذاری مناسبی باشد هم چنین با این کار همیشە این محصول را دسترس دارید شما می توانید از فروشگاە های معتبر سراسر کشور کە بە صورت حضوری و اینترنتی این محصول را ارائە می دهند روغن بنفشه باکیفیت تهیە کنید. با خرید روغن بنفشه بە صورت اینترنتی می توانید در وقت و هزینە ی خود صرفه جویی کنید.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس بگیرید