فروش ویژه روغن بنفشه با کیفیت

روغن بنفشه با کیفیت از ترکیب گلبرگ‌های گل بنفشه با روغن‌های پایه این گل که روغن بادام، زیتون و یا کنجد است به دست می‌آید. رنگ روغن بنفشه بسته به روغن پایه آن متفاوت است. این روغن خواص بسیار گسترده‌ای دارد و از آن به عنوان ضد درد، دیورتیک و ضدعفونی کننده استفاده می‌شود.

فروش ویژه روغن بنفشه با کیفیت

فواید روغن بنفشه برای مو

فواید روغن بنفشه برای مو روغن بنفشه برای جلوگیری از ریزش و سفید شدن مو مفید است و باعث تقویت و افزایش رشد مو می‌شود.

برخی از موارد استفاده از روغن بنفشه به شرح زیر است:

کمک به رویش مجدد مو

آبرسانی ساقه مو

درمان شوره سر

کمک به رشد طولی مو

لطافت و افزایش حجم مو

درمان شکنندگی و مو خوره

تغذیه و تقویت مو

روغن بنفشه پایه زیتون بیشتر برای بیماری‌های پوستی و مو تجویز می‌شود. به منظور استفاده از این روغن شیشه روغن را تکان داده چند قطره از این معجون را روی پوست سر ریخته و به مدت چند دقیقه ماساژ دهید. بعد از سه ساعت میتوانید موها را آبکشی نمایید.این کار به رفع سردرد و ریزش مو کمک کرده و همچنین لطافت و درخشندگی مو را بالا می‌برد. مردان می‌توانند هفته‌ای دو بار شب‌ها مو را با این روغن چرب کرده و صبح موها را آبکشی نمایند. استفاده هر روزه از این روغن برای زنان مانعی ندارد. افرادی که در انجام این کار مداومت به خرج بدهند موهایشان دیرتر سفید شده و حتی رشد موهایشان افزایش می‌یابد.

قیمت خرید روغن بنفشه 30 سی سی با کیفیت

قیمت خرید روغن بنفشه 30 سی سی با کیفیت قیمت خرید روغن بنفشه اصل به دلیل کمیت و کیفیت استفاده از مواد اولیه، می تواند گرانتر از انواع دیگر روغن های موجود در بازار باشد. باید در نظر گرفت که روغن بنفشه یک دارو است و اگر از کیفیت لازم برخوردار نباشد، درمان لازم را انجام نمی دهد.

همنطور که گفتیم اصل بودن این روغن بستگی به کیفیت و کمیت مواد تشکیل دهنده این روغن دارد. گل بنفشه دارای انوع مختلفی است که فقط یک نوع آن به عنوان بنفشه دارویی یا بنفشه جنگلی معروف است و از آن برای درمان استفاده می‌گردد که البته گرانتر هم هست. این گل بنفشه در کشور ما بیشتر در استان های حاشیه دریای خزر و در کردستان رویش دارد و کاملا خودرو می‌باشد. پس مسئله اول برای اصل بودن، نوع گل بنفشه مورد استفاده است. پارامتر مهم دیگری که در اصل بودن روغن بنفشه تاثیر گذار است، روعن پایه یا حامل آن است.

در بازار رنج قیمت روغن بنفشه پایه کنجد 30 سی سی از 14 هزار تومان تا 36 هزار تومان است. این رنج برای روغن بنفشه با پایه زیتون از هفت هزار تومان تا 69 هزار تومان متغیر است و برای روغن بنفشه با پایه بادام نیز رنج قیمت بین 7 هزار تومان تا 52 هزار تومان است.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس بگیرید