فروش ویژه روغن بنفشه پایه کنجد

روغن بنفشه پایه کنجد یکی از فرآورده های پرخاصیت گل بنفشه می باشد که دارای خواص درمانی بسیار زیادی برای حفظ سلامت پوست و مو است. مرکز فروش روغن بنفشه، بهترین محصول را در بسته هایی با حجم ۲۰، ۴۰ و ۶۰ سی سی و بیشتر را با قیمتی مناسب و در حداقل زمان برای خریداران عزیز در سراسر کشور ارسال می کند.

فروش ویژه روغن بنفشه پایه کنجد

روغن بنفشه پایه کنجد چه خاصیتی دارد؟

روغن بنفشه پایه کنجد چه خاصیتی دارد؟ روغن بنفشه بر پایه کنجد یکی از روغن های مورد استفاده برای ماساژ پوست و مو است که از دیرباز توسط طبیبان برای درمان عارضه های پوستی مصرف می شده است. روغن بنفشه از گل بنفشه خشک شده به دست می آید که برای این کار، گل خشک شده بنفشه را با روغن کنجد ترکیب می کنند و بعد از مدتی با شیوه بن ماری به آن حرارت داده و آماده استفاده می شود.

روغن بنفشه تقویت مو و پوست بدن، باید در دمای اتاق نگهداری شود تا ماندگاری داشتت باشد و معمولا تا دو سال قابل استفاده است و باید در جای خشک و دور از رطوبت باشد تا کیفیت خود را از دست ندهد. این روغن شگفت انگیز خواص بی شماری برای سلامت نگهداشتن پوست و مو دارد.

از فواید این روغن پر خاصیت می توان به چند مورد اشاره کرد. اول این که این روغن گیاهی بوده و در ترکیب آن از مواد افزودنی و شیمیایی استفاده نشده است و به همین دلیل باعث نرمی و لطافت پوست شده و پوست را درخشان می کند و باعث ایجاد حس آرامش در فرد می شود. دومین خاصیت این روغن این است که علاوه بر تقویت پیاز مو باعث درمان موخره، خشکی و زبری مو می شود و موی سر را براش و با طراوت می کند.

سومین و مهم ترین ویژگی روغن بنفشه این است که مانع از ریزش مو شده و شوره سر را برطرف می کند هم چنین پزشکان از آن به عنوان کمک کننده به درمان میگرن و سینوزیت نام می برند. از فواید دیگر این روغن معجزه گر این است که گرفتگی بینی را درمان می کند و باعث می شود فرد راحت نفس بکشد.

قیمت عمده روغن بنفشه خالص

قیمت عمده روغن بنفشه خالص برای آن که بتوانید روغن بنفشه مرغوب و درجه یک را با قیمتی مناسب و به صرفه در اختیار داشته باشید از مرکز اصلی و تولید آن خریداری کنید تا هم بدون واسطه باشد و قیمتی مناسب داشته و هم این که از اصل بودن آن مطمئن شوید. این شرکت با ارائه بهترین روغن بنفشه، همواره رضایت و خرسندی مصرف کننده عزیز را به همراه داشته است. شما می توانید برای سفارش و خرید روغن بنفشه با کیفیت و سالم با ما در ارتباط باشید.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس بگیرید