قیمت روغن بنفشه زیتون وحشی

قیمت روغن بنفشه زیتون وحشی به نوع و کیفیت آن بستگی دارد امروزه نوع تقلبی آن در بازار موجود است و برای خرید قیمت فاکتور مهم نمی‌باشد بلکه اصل کیفیت محصول است که مهم است. کیفیت روغن زیتون مورد استفاده در روغن بنفشه نیز تأثیر زیادی در قیمت آن دارد میزان استفاده از بنفش و روغن زیتون در هنگام تولید مهمترین نقش را در قیمت ایفا می‌کند.

 

قیمت روغن بنفشه زیتون وحشی

درمان لک صورت با روغن بنفشه زیتون وحشی

درمان لک صورت با روغن بنفشه زیتون وحشی گل بنفشه حاوی یک ماده ضد التهابی است و در تهیه و ساخت بسیاری از محصولات آرایشی و بهداشتی کاربرد دارد گل بنفشه از خود روغن ندارد و با کمک یک روغن پایه مانند زیتون تهیه و تولید میشود گل بنفشه طبع سرد و تری دارد و به همین دلیل با روغن زیتون که طبع گرمی دارد ترکیب می‌شود و یک ترکیب خاص و بسیار مفید تولید می‌شود.

 

روغن بنفشه زیتون وحشی و  روغن کتان خوراکی خواص بسیار زیادی دارد و برای درمان بسیاری از بیماریها ضروری میباشد مصرف این محصول برای کسانی که دچار آنفولانزا و سرماخوردگی هستند بسیار مناسب است و تب ناشی از این بیماری را قطع می‌کند و روغن بنفشه برای درمان خشکی پوست گزینه بسیار خوبی است و استفاده موضعی از آن سبب مرطوب سازی و سلامت پوست میشود.

روغن بنفشه خواص ضدباکتریایی دارد و برای درمان لک صورت و جوش بسیار مناسب میباشد مصرف منظم آن لکه صورت را برطرف کرده و از پیری پوست جلوگیری می کند .این داروی پرخاصیت خاص آرام بخشی دارد و برای حفظ آرامش روح و روان فوق العاده مناسب است برای درمان آفتاب سوختگی در صورت می توانید پوست را با روغن بنفشه چرب کرده و ماساژ دهید. روغن بنفشه برای از بین بردن و محو آثار جای زخم و سوختگی بسیار کاربرد دارد و مصرف منظم آن باعث بهبود محل زخم شده زیرا سریع جذب پوست می‌شود.

 

این گیاه شگفت انگیز خواص ضد التهابی دارد و پوستهای تحریک شده و یا التهابات پوستی ناشی از آن را بهبود می‌دهد روغن بنفشه خواص ضد عفونی کننده و ضد میکروبی دارد و باعث حذف و از بین بردن باکتری های موجود در پوست صورت شده و آن را پاکسازی می‌کند و لکه های صورت را کرده و از بین می‌برد روغن بنفشه یک درمان طبیعی و موثر برای بیماریهای پوستی به خصوص اگزما و خارش می باشد.

عرضه روغن بنفشه زیتون وحشی باکیفیت

عرضه روغن بنفشه زیتون وحشی باکیفیت روغن بنفشه اصل فواید درمانی زیادی دارد و به دلیل قدرت اثربخشی فوق العاده در درمان بسیاری از بیماری‌ها کمک شایانی می‌کند این محصول در بسته بندی های کوچک عرضه می شود اما خریداران عمده می توان آن را به صورت های مختلف خریداری کنند.

 

روغن بنفشه درجه یک و صد درصد خالص و روغن دنبه بدون بو با قیمت مناسب در این سایت انجام می‌شود در این سایت علاوه بر ارائه محصول مشاور لازم و اطلاعات مفید به شما خریداران داده می شود.

 

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس بگیرید