قیمت روغن بنفشه پایه زیتون وحشی

امروزه شرکت ها و کارخانجات مختلفی اقدام به روغن گیری از دانه یا گیاهان دارویی و تولید روغن بنفشه پایه زیتون وحشی می کنند که بسته به کیفیت روغن های تولید شده، برند محصولات، نوع گیاه از نظر کمیاب بودن و وزن و مقدار روغن بسته بندی شده، قیمت ها متفاوت هستند، برای اینکه بیشتر با این روغن معجزه انگیز آشنا شوید پیشنهاد می شود ادامه مطلب را بخوانید.

 

قیمت روغن بنفشه پایه زیتون وحشی

خواص دارویی روغن بنفشه پایه زیتون وحشی

خواص دارویی روغن بنفشه پایه زیتون وحشی گل بنفشه از خود روغنی ندارد، به همین دلیل باید گل بنفشه با روغن دیگری به عنوان روغن پایه ترکیب شود، برای این منظور از روغن های بادام، کنجد یا زیتون استفاده می شود، که بسته به استفاده از هر کدام، روغن به دست آمده خواص متفاوتی نیز دارد.

 

روغن بنفشه خواص زیادی برای پوست و مو دارد؛ همچنین این روغن برای بهبود سردرد های میگرنی توصیه می شود. روغن بنفشه پایه زیتون، برای جلوگیری از ریزش مو بسیار مفید است، بدین صورت که هفته ای دوبار شب ها موهای خود را به این روغن آغشته کنید و صبح ها بشویید؛ گفته میشود در صورت استفاده مداوم از این روغن موها دیرتر سفید می شوند.

این روغن بنفشه باکیفیت برای رفع کک و مک پوست بسیار توصیه می شود، از طرف دیگر باعث رشد مو می شود و توصیه می شود خانم ها از روغن بنفشه روی پوست صورت استفاده نکنند. ماساژ روغن بنفشه دور ناف باعث رفع خشکی دست و ترک لب ها می شود.

 

روغن بنفشه و روغن کتان خوراکی باکیفیت پایه زیتون برای رفع تب بسیار مفید است؛ برای این منظور روغن بنفشه پایه زیتون با مقداری کاسنی مخلوط شود و روی پیشانی و شقیقه بیمار مالیده شود، همچنین این ترکیب برای رفع سر درد های میگرنی نیز بسیار مفید است. برای رفع موخوره موها، پس از استحمام نوک موها به روغن بنفشه پایه زیتون آغشته شود.

فروش روغن بنفشه پایه زیتون وحشی

فروش روغن بنفشه پایه زیتون وحشی همانطور که در بالا اشاره شد گیاه بنفشه روغن بسیار ناچیزی از خود دارد و نمی توان به تنهایی از این گیاه روغن گیری کرد؛ پس کیفیت روغن بنفشه بستگی به کیفیت روغن پایه استفاده شده دارد، روغن بنفشه اصل سریع جذب پوست شده و هنگام استفاده برای درمان سینوزیت کمی باعث سوزش ته حلق می شود.

 

فروش روغن بنفشه پایه زیتون وحشی و روغن دنبه بدون بو به دلیل خواص بالای آن، و استقبال مشتریان از گیاهان دارویی و طب سنتی، از رونق بالایی برخوردا است. امروزه به دلیل تقاضای بالای مشتریان، می توان گفت اکثر داروخانه ها و تمامی عطاری اقدام به فروش روغن بنفشه می کنند. برای سهولت دسترسی، فروشگاه های اینترنتی نیز این روغن را با برند ها و قیمت های متنوع به فروش می رسانند.

 

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس بگیرید