قیمت عمده روغن بنفشه پایه زیتون

اگر از طرفداران روغن بنفشه باشید ،حتما مطلع هستید که گیاه بنفشه به طور طبیعی روغن ندارد و باید با یک روغن پایه ترکیب شود. برای تهیه روغن بنفشه میتوانیم از روغن های زیتون وکنجد استفاده کنیم.از ترکیب گیاه بنفشه و روغن زیتون،روغن بنفشه پایه زیتون حاصل میشودو از ترکیب بنفشه با روغن کنجد، روغن بنفشه پایه کنجد به دست می آید.

نکته حائز اهمیت در خرید روغن بنفشه، کیفیت و کمیت این روغن است. همانطور که میدانید گیاه بنفشه خاصیت دارویی دارد،بنابراین اگر این محصول فاقد کییفت مطلوب باشد،قادر به درمان بیماری نیست.

قیمت عمده روغن بنفشه پایه زیتون

از خواص روغن بنفشه پایه زیتون چه می دانید؟

از خواص روغن بنفشه پایه زیتون چه می دانید؟ میدانیم که هر روغنی خواص منحصر به فردی دارد و روغن بنفشه هم از این قاعده مستثنا نیست. این گیاه علاوه براینکه بسیار زیبا و خوشبو وخوش طعم است ، میتواند ضامن سلامتی هم باشد. گیاه بنفشه طبعی سرد و تر دارد وروغن زیتون طبعی گرم و خشک دارد ،زمانی که این دو باهم ترکیب میشوند ،ماده ای با طبع معتدل و خواصی مشترک از گل بنفشه وروغن زیتون بدست می آید.

از جمله خواص روغن بنفشه پایه زیتون میتوان به :جلوگیری از ریزش مو ،درمان بسیاری از آلرژی‌ها ،درمان رماتیسم مفصلی،تقویت چشم ها،رفع یبوست ، درمان تب ،رطوبت رسانی و رفع خشکی پوست ، تسکین سردرد، جلوگیری از کک ومک و حتی جوش ،درمان بی خوابی ،درمان سینوزیت ،اشاره کرد.

جالب است بدانید این روغن حتی در کسانی که دچار ضربه مغزی شده اند هم کاربرد دارد.به این صورت که اگر هر شب دو قطره از روغن بنفشه پایه زیتون را در هر سوراخ بینی بیمار بچکانند ، احتمال اینکه بیمار به زندگی بازگردد افزایش میابد.

مرکز عرضه روغن بنفشه ارگانیک

مرکز عرضه روغن بنفشه ارگانیک

از آنجایی که روغن بنفشه ارگانبک روغنی محبوب میان مردم است ، بنابراین یکی از ساده ترین روش ها برا تهیه روغن بنفشه ارگانیک ،اکثر فروشگاه ها و مراکز فروش در سراسر کشور می باشد.

اینگونه به نظر میرسد که این روز ها بیشتر مردم به خرید اینترنتی علاقه نشان میدهند ، خرید اینترتی علاوه برمعایبی که دارد ،دارای مزایایی مانند آسانی و راحتی در خرید و صرفه جویی در زمان نیز هست .پس تهیه این روغن به صورت اینترنتی از سایت های معتبر و محبوب، برای کسانی که وقت ندارند میتواند گزینه مناسبی باشد. میتوان این محصول را با حجم وبسته بندی دلخواه سفارش داد و به راحتی این محصول را خریداری کرد.

اگر بخواهیم این محصول را به صورت فله و عمده خریداری کنیم ،بهتر است به نمایندگی های فروش این محصول مراجعه کنیم تا روغن بنفشه را به صورت مستقیم و با حذف واسطه و با کیفیت اصلی و در نهایت با صرفه جویی در هزینه ،این محصول را تهیه کنیم.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس بگیرید