مرکز عرضه روغن بنفشه پایه بادام

حتما اسم روغن بنفشه را شنیده اید و از خواص آن اطلاع دارید. این روغن همانطور که از اسمش پیداست از گل های بنفشه و یا گلبرگ های آن به دست می آید. شاید برایتان جالب باشد که بدانید این گل دارای حدود 200 نوع در سراسر جهان است و اصالت آن به کشور چین، یونان و فرانسه باز می‌گردد. روغن بنفشه پایه بادام از پرخاصیت ترین نوع روغن ها محسوب می شود.

مرکز عرضه روغن بنفشه پایه بادام

همه چیز درباره خواص روغن بنفشه

همه چیز درباره خواص روغن بنفشه اما باید بگوییم این روغن دارای خواص بیشماری است و برای تقویت پو و مو، درمان بی خوابی، درد های موضعی، استرس، سرماخوردگی و… مفید است و برای تسکین درد و به عنوان ضدعفونی کننده نیز بسیار مؤثر است. اگر دچار ریزش مو هستید و یا نگران سفید شدن تار موهای خود می باشید، با مالیدن مداوم این روغن به موهایتان رشد آن را چند برابر کنید و از سفیدی زودرس جلوگیری کنید. برای این کار بهتر است بعد از استحمام موهای خود را خشک کنید و با روغن بنفشه ماساژ دهید تا به رفع موخوره و شوره نیز کمک کنید.

اگر پوست حساسی دارید و مدام جوش می زنید، برای یک بار هم که شده این روغن را استفاده کنید و اثرگذاری آن را ببینید. همچنین این روغن برای درمان اگزما و آکنه نیز مفید است. اگر دچار بی خوابی هستید به شما پیشنهاد می کنیم قبل از خواب این روغن را بو کنید و یا آن را در دستگاه بخور بریزید و یا می توانید چند قطره از آن را درون وان حمام بریزید و با آن استحمام کنید تا به راحتی به خوابی عمیق و آرام فرو بروید.

افرادی که دچار درد های عضلانی و یا آرتروز و رماتیسم، نقرس و سینوزیت هستند، بهتر است برای تسکین درد خود آن ناحیه را با روغن بنفشه ماساژ دهند. هنگامی که به سرماخوردگی دچار می شوید و سینوس هایتان مسدود می شود می توانید با استشمام آن و یا چکاندن یک تا دو قطره در هریک از سوراخ های بینی، آبریزش بینی را قطع کنید و به راحتی نفس بکشید و اگر دچار تب هستید نیز باعث رفع آن خواهد شد.

بازار پخش روغن بنفشه طبی

بازار پخش روغن بنفشه طبی اگر چه روغن بنفشه دارای خواص بسیاری است اما میتوانید انواع آن مانند روغن بنفشه پایه زیتون و بادام و یا سایر روغن ها را هم ببینید که هر کدام عملکرد متفاوتی خواهند داشت. روغن بنفشه را از تمامی عطاری ها می توانید تهیه کنید و از خواص اعجاب انگیز آن بهره مند شوید. این مجموعه با فروش انواع روغن های طبیعی و ارگانیک و به خصوص تولید روغن بنفشه سعی کرده است نیاز مصرف کنندگان عزیز را تأمین کند.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس بگیرید