مرکز فروش روغن بنفشه ارگانیک

روغن بنفشه ارگانیک و 100 درصد طبیعی از جمله روغن های این فروشگاه است.روغن بنفشه خالص از برگ‌ ها و گلبرگ‌های گل بنفشه خوش رنگ و خوش بو به دست می‌آید. گل بنفشه بومی و اصالت کشورهای فرانسهو ایتالیا و چین و یونان است، اما امروزه به صورت گسترده در سایر نقاط مختلف جهان رشد می‌کند. و در ایران نیز رشد و تولید می شود تاکنون ۲۰۰ گونه مختلف از این گیاه شناخته شده است. خواص روغن بنفشه بسیار گسترده است و به عنوان ضد درد، دیورتیک و ضدعفونی کننده از آن استفاده می‌شود.

مرکز فروش روغن بنفشه ارگانیک

خواص روغن بنفشه برای سلامتی

خواص روغن بنفشه برای سلامتی

روغن بنفشه و روغن کتان خوراکی خواص فراوان و زیادی دارد که در ادامه به انها می پردازیم: بهبود سلامت پوست و موی شما ” روغن بنفشه به جهت جلوگیری از ریزش و سفید شدن مو مفید است و باعث تقویت و افزایش رشد مو های اسیب دیده شما می‌شود. همچنین از این روغن برای درمان موخوره نیز می‌توان استفاده کرد. به همین منظور منظور باید هر شب قبل از خواب مقداری روغن بنفشه را روی موی سر ماساژ دهید و روز بعد با آب و شامپو بشویید و از سلامت و درخشندگی مو های خود لذت ببرید.

روغن بنفشه یکی از مواد ضد التهاب و ضد باکتری است که به‌ سبب داشتن مواد مورد نیاز برای سلامت پوست و مو، در تولید محصولات آرایشی و بهداشتی کاربرد بسیار فراوانی دارد. این روغن که از عصاره‌ی گل بنفشه به‌دست می‌آید، یکی از مواد خام مفید با پایه‌ی زیستی است که حتی در تولید دارو نیز از آن استفاده می‌شود.

روغن بنفشه مرغوب به دلیل خاصیت هایی فراوان از جمله مسکن و تسکین دهنده باعث ایجاد آرامش‌ شما در زمان خواب و بیداری می شود هم چنین به دلیل داشتن ویتامین های خاص به داشتن یک خواب آرام و با کیفیت بالا کمک می‌کند. به منظور لذت بردن شما از خواب و کاهش استر در زمان نگرانی و در شب‌ها تولید شده برای استفاده روغن بنفشه را داخل دستگاه بخور بریزید تا رایحه آن باعث آرامش و اسایش اعصاب شود. علاوه بر این می‌توانید برای رفع استرس در وان حمام نیز از ان استفاده کنید.

سفارش روغن بنفشه خالص عمده

سفارش روغن بنفشه خالص عمده

این فروشگاه تولید توزیع و پخش انواع روغن بنفشه و روغن دنبه بدون بو انجام می دهد و با توزیع این روغن در شیشه و پلاستیک های چند میلی لیتری و چند لیتری نیاز و خواسته شما مشتری عزیز را برطرف می کند. شما می توانید هم اکنون با انتخاب حجم مورد نظر از روغن صد در صد ارگانیک و طبیعی بنفشه ما که فاقد هر گونه مواد افزودنی است خرید خود را انجام داده و در سریع ترین زمان و کم ترین زمان ممکن ان را درب منزل خود تحویل بگیرید.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس بگیرید