مرکز فروش روغن بنفشه کنجد یک لیتری

روغن بنفشه ای که برپایه کنجد گرفته شده بنام روغن بنفشه کنجد شناخته میشود .این روغن در طب سنتی کاربرد دارد و برای درمان بیماریهای میگرن ،سردرد ،سینوزیت مناسب و مفید است.علاوه برپایه کنجد برپایه زیتون نیز درست میشود. روغن بنفشه برپایه زیتون در درمان ریزش مو و سفیدی مو موثر ومفید است.روغن باشه کنجد همان روغن گل بنفشه که با روغن کنجد ترکیب میشود.روغن بنفشه کنجد یک لیتری مناسب برای مصرف خانواده هاست که در بازار موجود می‌باشد.

مرکز فروش روغن بنفشه کنجد یک لیتری

اطلاعاتی درباره خواص روغن بنفشه

اطلاعاتی درباره خواص روغن بنفشه

خواص روغن بنفشه در طب سنتی بسیار زیاد است.برای درست کردن روغن بنفشه کنجد ابتدا گل‌های بنفشه را درون یک شیشه میریزندو روی ان را روغن کنجد میریزیم تا تمام گلها در روغن غوطه ور شوند این ظرف را به مدت یکه ماه در جایی که نور ملایم خورشید بتابد میگذاریم. پس از یک ماه روغن‌ها را صاف کرده وگل های بنفشه را بیرون آورده مجددا گل بنفشه تازه در ظرف میگذاریم تا یک ماه دیگر نیز بماند.این مدت کمی شیشه را تکان بدهید .ده ماه این پروسه را تکرار میکنید تا روغن مناسب بدست بیاید.

گل‌های بنفشه مناسب برای اینکار باید حالت نیمه خشک داشته باشد نباید ساقه دار باشد باید ساقه را کاملا جدا کنید.اگر از گل‌های تازه برای اینکار استفاده کنیم روغن موردنظر کپک زده و خراب میشود.و اگر گلها خیلی خشک باشد روغن کنجد به گل نفوذ نمیکند و جذب گل نمیشود. اگر شیشه را در مقابل نور مستقیم آفتاب قرار دهید روغن خراب میشود.روغن بنفشه اعلا باید از مواد با کیفیت و مرغوب تهیه و با روش استاندارد تهیه شود.خواص روغن بنفشه متعدد و زیاد است ازجمله درمان انواع سردرد،درمان خون دماغ،درمان سینوزیت…

برای کسانی که دچارسکته معزی شده اند و تشنج کرده اند ودر کما بوده اند بخاطر طبع گرم بسیار مفید و موثر بوده.براب رفع کم خوابی و بدخوابی نیز موثر بوده وتجویز میشود.میتوان این روغن را در بینی بچکانید و تاثیر آن را ببینید . این روغن برای تقویت مغز مخصوصا در تغییر فصل بسیار مناسب است و باید استفاده شود.برای رفع جای زخم و سوختگی نیز استفاده میشود چون این روغن فوری جذب پوست می‌شود واثرات چربی باقی نمیگذارد.

سفارش روغن بنفشه کنجد یک لیتری

سفارش روغن بنفشه کنجد یک لیتری

برای سفارش روغن بنفشه باکیفیت را باید از مراکز قابل اعتماد تهیه کرد .باید به تاریخ تولید و انقضا مندرج در روی بطری حتما توجه کرد.قیمت روغن بنفشه براساس کیفیت و روش تولید روغن متغییر است. صادرات این روغن از اقلامی است که برای کشور ارز آوری دارد و کمک زیادی به اقتصاد کشور میکند .بخاطر کیفیت بالایی که این روغن در ایران دارد خریداران و مشتریان زیادی از سراسر جهان برای این نوع روغن وجود دارد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس بگیرید