مرکز پخش روغن بنفشه کوهی

روغن بنفشه کوهی از گیاه خودرویی که در مراتع سبز کوهپایه و سینه ی کوه سبز می شود، استخراج می شود. روغن های گیاهی خواص شگفت آوری دارند، که در زندگی بشر بسیار سودمند هستند. گیاه بنفشه در شرایط محیطی مناسب قرار داده شدا و روغن باکیفیتی از آن حاصل می شود. این گیاه توسط افراد بومی چیده شده و به مراکز فروش عرضه می شود، کارگاه های تولید کننده ی روغن گیاهی، گیاه بنفشه را خریداری کرده و روغن آن را گرفته و در بازار های مصرف آن توزیع و عرضه می کنند.

مرکز پخش روغن بنفشه کوهی

خواص بی نظیر روغن بنفشه برای انواع درد

خواص بی نظیر روغن بنفشه برای انواع درد طبیعیت مادری مهربان و بخشنده است، که هدایای فوق العاده ای را برای زندگی انسان ها به ارمغان آورده اند. گیاه بنفشه در مراتع و کوه های سر برافراشته البرز و زاگرس می روید. این گیاه بوته های کوچکی است، که گل های زیبایی به رنگ بنفش دارد، به همین دلیل نام بنفشه را به آن نسبت داده اند.

روغن بنفشه اصل انواع ناخالصی ها از آن زدوده شده است و هنگام استخراج آن از هیچ گونه مواد اضافه ای استفاده نشده است. این روغن خواص خیلی موثری برای درمان درد های مختلف دارد.

  1. سردرد ها می توانند نشانه ی بیماری هایی زیادی باشند، اما با استفاده از روغن بنفسه می توان این عارضه را برطرف نمود، کافیست مقداری از این روغن را روی پیشانی گذاشته و آن را ماساژ داد.
  2. زخم های ناشی از سوختگی جلوه ی نامناسبی روی پوست ایجاد می کنند، روغن بنفشه محتوی مواد ترمیم کننده است، می توان این روغن را به صورت مداوم روی رد سوختگی زد و پس از مدتی نتیجه ی بسیار خوبی گرفت.
  3. هم چنین از این روغن می توان به عنوان اکسیر جوان کننده استفاده کرد، چرا که خشکی ناشی از کم بود رطوبت را در پوست برطرف می کند.
  4. مو خوره که معضل ناراحت کننده ای مخصوصا برای بانوان است در نبرد با روغن بنفشه مغلوب شده و کاملا از بین می رود.
  5. از این روغن در کرم های ارایشی بهداشتی مثل ضد آفتاب استفاده می شود و اشعه های مضر خورشید را برطرف می کند.

پخش عمده روغن بنفشه کوهی

پخش عمده روغن بنفشه کوهی کارگاه های تولید کننده ی روغن، این محصول را تهیه و ساخته و به بازار های توزیع و مصرف ارائه می کنند. تولیدی ها بیشتر با متقاضیان و مصرف کنندگان ارتباط گرفته و محصول خود را به صورت مستقیم به بازار مصرف ارائه می کنند.

روغن بنفشه باکیفیت خواهان بسیاری دارد، هم به عنوان ماده اولیه در کارخانه های مختلف استفاده می شود و هم به صورت مستقیم توسط مصرف کنندگان استعمال می شود، به همین دلیل بازار خرید و فروش آن پر رونق و داغ است.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس بگیرید