پخش روغن بنفشه صادراتی

روغن بنفشه محصولی طبیعی است که بصورت موضعی مورد استفاده قرار می‌گیرد، این روغن توسط شرکت‌های مختلف تولید شده و در بسته بندیهای متنوع در داخل و خارج از کشور توسط مراکز پخش به خریداران عرضه می‌شود. باتوجه به اینکه روغن بنفشه صادراتی پررونق دارد با این حال فرصت مناسبی فراهم است تا افراد جویای کار با خرید کلی روغن بنفشه تازه برای خود کسب و کار مناسبی راه اندازی کرده و با صادرات این روغن گیاهی به خارج از کشور کسب درآمد کنند.

پخش روغن بنفشه صادراتی

ویژگی های روغن بنفشه اصل

ویژگی های روغن بنفشه اصل نکته مهمی که در هنگام خرید روغن بنفشه باید به آن توجه کرد و روغن اصل را از روغن تقلبی تشخیص داد توجه به ویژگی این محصول است. روغن بنفشه اصل معمولا دارای چند ویژگی بارز است که ضمن شناخت آنها براحتی می‌توانید این محصول تضمینی خریداری کنید، این ویژگیها امل موارد ذیل می‌باشد.

  1. روغن بنفشه تازه و اصل طلایی رنگ بوده و عطر دلنشینی دارد.
  2. شفافیت بالایی دارد و در تولید آن از هیچ گونه مواد افزودنی استفاده نمی‌شود به نوعی باید گفت این محصول کاملا ارگانیک بدست می‌آید.

از ویژگی‌های ظاهری روغن بنفشه که بگذریم این ماده دارای ویژگی‌های درمانی زیادی نیز می‌باشد که در اینجا به برخی از این خصوصیات اشاره خواهیم کرد.

  • این ماده منابع معدنی زیادی دارد که در صورت استفاده از آن باعث رفع خارش‌های پوستی شده و دردهای ناشی از آرتروز‌ و روماتیسم را تسکین می‌دهد.
  • به کمک روغن گیاهی بنفشه می‌توان سینوزیت حاد را خیلی سریع درمان کرد.
  • روغن اصل بنفشه در پیشگیری از سردرد نیز موثر بوده و در صورت ابتلا به سردرد کافیست چند قطره از این روغن را بصورت موضعی در ناحیه پیشانی مالیده و یا آنرا بخور و استشمام کنید تا سردردتان‌ سریعتر بهبود یابد.
  • این روغن خوش عطر و باکیفیت‌ ضد استرس بوده و باعث آرامش اعصاب می‌شود، همچنین در مواقعی که با مشکل کم خوابی مواجه هستید می‌توانید از این ماده جهت تنظیم خواب‌تان نیز بهره ببرید تا خوابی آرام و راحت داشته باشید.

فروش مستقیم روغن بنفشه صادراتی

فروش مستقیم روغن بنفشه صادراتی فروش عمده روغن بنفشه صادراتی به متقاضیان دائمی این محصول که غالبا در تناژ بالا آنرا خریداری می‌کنند تنها به روش مستقیم انجام می‌پذیرد. فرش مستقیم روغن بنفشه با کاهش قیمت این محصول همراه است اما از نظر کیفی این محصول در سطح بالایی قرار دارد.

قیمت روغن مذکور در عرضه مستقیم از آن جهت کاهش می‌یابد که هیچ گونه واسطه ای در مسیر فروشنده و خریدار وجود ندارد، در این روش اکثر خریداران فرصت را مناسب دیده و با رضایتمندی از قیمت و کیفت روغن آنرا به شکل عمده تامین می‌کنند تا هزینه کمتری بابت خرید خود پرداخت نمایند.

  • تبلیغات: 
    1. روغن درمانی برای تسکین درد آرتروز
    2. روغن گیاهی ارگانیک
    3. انواع رایج روغن پخت و پز برای استفاده در آشپزخانه
    4. روغن گردو + قیمت خرید فروش

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس بگیرید